Terima Hadiah Top Commenter Blog Fieza Sani

Assalamualaikum semua. Nak tahu tak.. hari Khamis aritu mama terima surprise dari Fieza Sani. Mama Yang kesibukan dengan opening audit tak perasan DM dari Fieza. Selepas meeting etc barulah nampak. Fieza kata hadiah mama dah sampai. Terkejut juga takde angin takde ribut tetiba hadiah sampai hihi.

Rupanya hadiah sempena menjadi top commenter bulan April -May Di blog Fieza. Excited mama balik rumah nak buka hadiah hihi.. ini Kali ke 4 mama dapat hadiah dari Fiez. Kebetulan ada kontraktor rumah sedang renovate rumah mama, mujur dia letakkan atas meja depan pintu.



Jeng.. jeng.. inilah hadiahnya. Memang sesuai sgt hadiah ni dengan mama.. I like....

Coffee is me hehe. Terima kasih banyak2 Fieza. Hadiah yg so personalized dan sesuai dgn jiwa mama 

Terima kasih byk2 pada Fieza juga yg rajin singgah dan komen blog mama.. 

Mama suka singgah blog Fieza juga. Suka baca post masak2 sebab Fieza rajin mencuba. Resepi pun senang nak ikut. Byk juga post beauty Yang mama baca dan buatkan mama tahu ttg produk tu termasuklah barangan yg Fieza beli dari TT. Paling informative ialah post TTC Fieza Yang tentu beri byk info pada yang sedang TTC juga. 

Terima kasih Fieza semoga sentiasa murah rezeki. Telekung travel yang mama terima dari Fieza sampai skrg mama suka guna. Sape yang nak terjah blog Fieza klik la sini. Komen2 sekali mana tau korang punya rezeki pula dapat hadiah dari Fiez..

https://www.fiezasani.xyz/

mamapp

Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..

12 Comments

Words of wisdom

Previous Post Next Post