Down with fever - Cerita Ceriti Ceritu Mamapipie

Breaking

Post Top Ad


Wednesday, January 16, 2019

Down with fever

Assalamualaikum semua.. mama nak minta maaf kerana kurang aktif 2 hari Ni. Mama Down with fever. Start demam isnin petang sampai la harini suhu badan sampai 39.8 degree. Dah 6 Kali kebah tapi demam balik.


Mama Ni jarang sangat demam. Selalunya kalau demam pun sekejap aje dah baik. Tapi kali ni demam sampai nak tengok henpon pun x lalu.  Tadi rasa macam dah ok so mama pun pergi kerja. Sekali tu demam datang balik dalam kul 10pagi. 

Alhamdulillah Ni Baru kebah harap-harap mama ok lepas Ni. Alhamdulillah Ada ujian sakit sebegini semoga sakit in boleh menghapuskan dosa-dosa mama. 

19 comments:

  1. Semoga cepat sihat.. cuba amal makan madu lebah setiap pagi. Insha Allah akan diberi kesembuhan. :). Makanan SUnnah tu :)

    ReplyDelete
  2. Harap2 dah lega demamnya.
    Semoga cepat sembuh.

    ReplyDelete
  3. Allahu kak, moga cpt sembuh. Cuaca ni

    ReplyDelete
  4. Klinik fav ABM juga ni. Get well soon :)

    https://adindabaizuramazlan.blogspot.com/2019/01/segmen-drop-your-link.html

    ReplyDelete
  5. Semoga epat sembuh demam mamapp!

    ReplyDelete
  6. gws ye kak, dana pun baru baik demam gk ni... suara skrg pun masih sengau2 skt

    dana jarang2 demam selalunya setahun sekali ada lah sekali demam, kita ni biarlah anak demam, laki demam kita blh jagakn bila kita yg demam, jaga diri sndiri hehehhe

    ReplyDelete
  7. Amin.. terima kasih semua. Mama beransur pulih dah ni. Insta Allah boleh dah nak aktif balik sehari Dua lagi

    ReplyDelete
  8. Semoga mama cepat sembuh dari demam yer

    ReplyDelete
  9. Moga cepat sembuh mama, jangan lupa makan ubat-ubatan yang doktor beri

    ReplyDelete
  10. In Shaa Allah..semo se cepat sembuh ye

    ReplyDelete
  11. alahai.
    skang pasti dah kebah ekk demam nyer.
    jaga kesihatan ye.
    kita ni ibu-ibu kalau tak sihat, demam, sakit kepala, susah la rumahtangga :)

    ReplyDelete

Words of wisdom