Header Ads

test

Teruknya jerebu

On d way g wedding d kota damansara. Teruknya keadaan jerebu kt kl arini. Bila la nk setel masalah ni. Kalau bacaan 200 - 300ipu  tu dh bahaya. Cmne la keadaan kt muo, kg mama yg mncecah ipu 700++ tu huhuu.

7 comments:

  1. di pasir gudang dan singapore, nampaknya hari ni semakin berkurangan,.. tak de lah macam sehari sebelumnya, memang keluar rumah pun tak boleh.. berdebu..

    ReplyDelete
  2. Kat seri kembangan pun sama . min tebal lak jerebu nih . lagi tebal bila angin bertiup ... huhuhuuu

    ReplyDelete
  3. kena pasang lampu ketika memandu.. bahaya jika jarak penglihatan terhad..

    ReplyDelete
  4. hari ni muar dah kurang tp kl n kuantan meningkat pulak..alhamdulillah..

    ReplyDelete
  5. Kena jaga kesihatan..minum air banyak..jgn dok kat luar rumah

    ReplyDelete
  6. nice blog :)

    salam kenal dari kami outbond di malang :)
    jangan lupa kunjungi kami di website kami : http://www.nolimitadventure.com/

    ReplyDelete

Words of wisdom