Alhamdulillah.. Kegatalan tgn rupanya ada makna - Cerita Ceriti Ceritu Mamapipie

Breaking

Post Top Ad


Wednesday, April 4, 2012

Alhamdulillah.. Kegatalan tgn rupanya ada makna

Seharian tapak tgn kanan aku gatal2.. Biasanya kalu gatal tapak tgn kanan ni tandanya cam nk dpt duit aje.. Pastu bos ada announce bonus. Alhamdulillah..
Tapi.. Kegatalan tak hilang lg.. Hmm.. Rupanya bila balik umah dpt surat.. Dari nuffnang rupanya.. Alhamdulillah.. Ingatkan nuffnang merajuk.. Rasanya 3 bulan gak le tunggu.. Thanks ye nuffnang.. Wpun hasil x seberapa tp syukur..

21 comments:

  1. weewiiit, weewiitt..
    open table la kak! :)

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah..semoga dimurahkan lagi rezeki :-)

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah. thanks ye. amin semoga mama selalu murah rezki.
    nad, nak open table pon boleh aja. tp ciput je dpt ni. open table pon table kecik aje la yek

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. tahniah cek dah sampai,
    nuffnang saya lembab sikit.

    ReplyDelete
  6. hamdalah,semoga nambah terus rezeki buat kita semua.........tapi aku sering gatal yang sebelah kiri lo,apa gerangan ? karena tak bersih kah ?? heheeeeee

    ReplyDelete
  7. sikit ke byk yg penting syukur kan.. kalau gatal tgn kiri biasanya nak kena kuar duit tau.. mama selalunya macam tu

    ReplyDelete
  8. tahniah..semoga terus murah rexeki :)

    ReplyDelete
  9. Yeah ! Hehe , good jobs . Keep it up . :D . Xpe2 . Innity ada lgy . More masyukk drpd tuwh kan .

    Regard from Boyz_ed : www.boyz-ed.com

    ReplyDelete
  10. bestnya mama! gatal tgn ada makna sungguhlah...plus bonus plak tu.

    ReplyDelete
  11. wah, tahniah mama pipie. memang betul eh kalo gatal tgn kanan dpt duit?

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah..murah rezeki mama syafi nie..:)

    ReplyDelete
  13. thanks ye kawan2.. rezeki ni dari korang jugak kan.. anNaqia, biasanya mama kalau gatal tgn kanan mmg nk dpt duit, kalau x byk sket. kalau tgn kiri mmg nk kuar duit :)

    ReplyDelete
  14. congratz.. smoga trus murah rezki ^^

    ReplyDelete

Words of wisdom