Wednesday, April 27, 2011

Uhuk..Uhuk.. ikan dah mati


Huuu.. huu... semalam kan aku balik dari ofis. berlari2 syafi ke pintu sambil cakap

"Fish dah mati mama.. semua dah mati.. jom lah kita bagi ubat.."

bila aku jenguk akuarium tu mmg semuanya dh terbalik dah.. dh KO huhu.. tak tau mana salahnye. aku ada beli gak sepasang utk letak kt opis. sampai skrg nampak ok aje masih bertahan.. mungkin nk kena letak pokok kot dlm akuarium tu..

nx week nak belikan ikan baru utk syafi..

10 Responses so far.

  1. jaya jr says:

    bagi ikan emas..hehe

  2. Rozita says:

    aku penah try bela dulu... terlebih bagi makan...boleh mati.. lagi satu takut space dia tak muat kot.. dia akan kerjakan satu sama lain..

  3. Puanbee2 says:

    ikan apa tu ? bg je bela ikan lagi tahan lasak sikit hee

  4. Nurhayati says:

    umah yati pun dah byk ikan mati.. bape kali topup dah beli baru hehe..

  5. Mrs.Yie says:

    alahai ciannya..beli ikan lain la kak sue..ikan yg susah mati..biasanya ikan yg lasak2 ni ikan dalam paya je..mcm ikan sekilau..ada ke kat sana?kalau kat tempat saya ni banyak la.... :)

  6. zaidah says:

    tak apelah bleh carik ikan lain yang tahan skit...

  7. sy bela ikan blood oskar...tahan lasak...kalau 3 4 hari balik kg, 3 4 hr la dia x mkn...

  8. uish uish.. tingat lak aritu, masa menyewa kat penang. hosmet ada bela ikan, tau2 mati... sebab lambat buh ubat pas cleaning. sedey sgt!

  9. KesahKu says:

    abang ammar kata..
    "Al FATIHAH..."

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 370000 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

About Me

My photo
Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..