Thursday, March 5, 2009

Syafi & Kasut Baru

Nie citer 2 minggu lepas.. tp nak citer gak.. aku balik keje lewat sket, so hubby bawak syafi amik kat opis.. kitaorg decide nak makan kat supermarket bintang seksyen 7.. dpt ler berjalan kat supermarket tu kejap.. yg bestnyer terjumpa kasut yg tgh sale.. harga asal RM21.. sale RM15.. apalagik aku terus amik tanpa fikir panjang.. sebab mmg susah syafi kalau x berkasut nih.. cthnye masa appointment doc dulu, mmg xleh duk diam.. kalau ada kasut, atleast dpt gak bwk dia jenjalan kan..

tgk lah gambo kat bawah nih.. hepi je syafi lepas dpt kasut.. terus pakai tuh..


dah puas berjalan barulah dia nak duk balik dlm troli.. kalau tak sebelum tuh menangis nak berjalan lagi.. harap2 x lama lg berjalan le anak aku tuh..




2 Responses so far.

  1. Noy says:

    tay yah risau pasal lambat jalan,adda..darwish dlm 1 yr 4 mths..Sekrg ni kiter lak yg penat nak kejar..hehe

  2. adda says:

    tu lah noy, mmg tau takyah risau tp disebab kan tau yg syafi sebenarnye dh boleh jalan.. tp dia je yg tanak..

    but, something happen last night. tunggu entry terbaru yekk

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 370000 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

About Me

My photo
Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..