Syafi dah mula confident nak jalan dah - Cerita Ceriti Ceritu Mamapipie

Breaking

Post Top Ad




Friday, March 6, 2009

Syafi dah mula confident nak jalan dah

malam tadi sambil beri syafi makan, aku pasangkan vdc lagu budak2.. bila nyanyi lagi old mcdonald tuh.. bila part E.I.E.I.O tuh syafi un ikut nyanyi E.I.E.I.O skali.. pandainyer..

tak lama lepas tu aku biarkan dia berkeliaran dlm rumah.. dia kan suka berjalan tepi2 dinding skrg ni.. sekali tuh tetiba je dia pusingkan badan dia kat aku n berjalan kat aku.. pandainye anak aku nih.. 2-3 kali dia buat camtuh.. rasanya tak lama lagi mmg berjalan le anak bujang aku tuh.. ee.. sgt hepii ..

2 comments:

Words of wisdom