Syafi & Kasut Baru - Cerita Ceriti Ceritu Mamapipie

Breaking

Post Top Ad




Thursday, March 5, 2009

Syafi & Kasut Baru

Nie citer 2 minggu lepas.. tp nak citer gak.. aku balik keje lewat sket, so hubby bawak syafi amik kat opis.. kitaorg decide nak makan kat supermarket bintang seksyen 7.. dpt ler berjalan kat supermarket tu kejap.. yg bestnyer terjumpa kasut yg tgh sale.. harga asal RM21.. sale RM15.. apalagik aku terus amik tanpa fikir panjang.. sebab mmg susah syafi kalau x berkasut nih.. cthnye masa appointment doc dulu, mmg xleh duk diam.. kalau ada kasut, atleast dpt gak bwk dia jenjalan kan..

tgk lah gambo kat bawah nih.. hepi je syafi lepas dpt kasut.. terus pakai tuh..


dah puas berjalan barulah dia nak duk balik dlm troli.. kalau tak sebelum tuh menangis nak berjalan lagi.. harap2 x lama lg berjalan le anak aku tuh..




2 comments:

  1. tay yah risau pasal lambat jalan,adda..darwish dlm 1 yr 4 mths..Sekrg ni kiter lak yg penat nak kejar..hehe

    ReplyDelete
  2. tu lah noy, mmg tau takyah risau tp disebab kan tau yg syafi sebenarnye dh boleh jalan.. tp dia je yg tanak..

    but, something happen last night. tunggu entry terbaru yekk

    ReplyDelete

Words of wisdom