Lunch di Madam Kwan's Seksyen 9 Shah Alam Selangor - Cerita Ceriti Ceritu Mamapipie

Breaking

Post Top Ad

Wednesday, November 9, 2022

Lunch di Madam Kwan's Seksyen 9 Shah Alam Selangor

Assalamaualaikum semua, last 3 weeks mama Lunch di Madam Kwan's Seksyen 9 Shah Alam Selangor  bersama family. Alang-alang anak mama masih di rumah, maka neneknya ajak ke sini. Mama pernah makan makanan Madam Kwan tapi tapau aje. Sedap kuey teow goreng dia masa tu. Kali ni makan kat kedai pula.

Baca juga:


Lunch di Madam Kwan Seksyen 9 Shah Alam Selangor 

Inilah menu kami berlima.

nasi lemak, daging rendang untuk en hubby dan anak mama.

Nasi goreng otak-otak. First tme mama makan, sedap juga nasi goreng ni.

ape ni ye.. tak ingat haha

Sambal udang petai. Harga kayangan tapi mmg byk betul petainya tu

Fried dim sum. sedap

Dimsum

Teh ais. Kaw teh ais ni..

Mama boleh katakan makanan di sini kurang berminyak dan sesuai bagi yang menjaga makan contohnya seperti ibu yang mengandung. Bagi ibu mengandung korang boleh refer video di bawah

makanan yang banyak khasiatnya untuk ibu mengandung!

Menu dan harga di Madam Kwan's Seksyen 9 Shah Alam Selangor 

Ini adalah senarai menu dan harga di Madam Kwan Seksyen 9 Shah Alam Selangor 





Semua makanan kat sini sedap-sedap belaka di tekak mama. Cuma harga agak pricey sebab tu mama jarang nak makan kat sini tapi MIL mama suka makan sini.

Inilah harga makanan kami berlima hari tu.. Mahal juga kan


Restoran cosy, staff OK

Maklumat Madam Kwan's Seksyen 9 Shah Alam Selangor 


Madam Kwan's Shah Alam

Alamat: 9, Tingkat Bawah, Jalan Tengku Ampuan Zabedah B 9/B, Seksyen 9, 40100 Shah Alam, Selangor

Masa Operasi: 11am–9pm


22 comments:

  1. Ada orang belanja takpelah. Hehe. Alhamdulillah.

    ReplyDelete
  2. Menarik ni ada hidangan makanan tradisional melayu. Nasi goreng otak otak macam best je tu.

    ReplyDelete
  3. Menarik ni ada hidangan makanan tradisional melayu. Nasi goreng otak otak macam best je tu.

    ReplyDelete
  4. First time tengok nasi goreng otak-otak tu. Mesti sedap tu.

    ReplyDelete
  5. Nasi goreng otak-otak tu nampak menariklah. Makanan yang lain semuanya nampak sedap belaka terutamanya dua jenis dimsum tu.

    ReplyDelete
  6. Rare jugak menu ns goreng otak² tu

    ReplyDelete
  7. Selalu lalu aje di Madam Kwan's KLCC tapi tak pernah singgah. kayangan sangat harganya

    ReplyDelete
  8. janji sedap puas hati pricey sikit tak apa kita tutup mata sebelah hihi

    ReplyDelete
  9. Kalau sedap mahal sedikit tak apa2

    ReplyDelete
  10. kalau kat MV dulu, MA suka makan keaw tiau goreng nya..sedappp

    ReplyDelete
  11. menarik semua menu kak, tp itulah tak boleh selalu-selalu makan situ heheheh

    ReplyDelete
  12. selalu nampak Madam Kwan ni tapi tak berani nak masuk sebab harga dia dah boleh agak pricey..tapi kalau rasa makanan dia worth it dengan harga, okey lah...

    ReplyDelete
  13. buat saya, tehnya rasanya aneh kayak begitu

    ReplyDelete
  14. nasi goreng tu nampakπŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘

    ReplyDelete
  15. Nampak sedap semuanya nie Adda, mahal sikit tak apa. Janji sedap.. hehehe..

    ReplyDelete
  16. saya suka tengok dimsum dan berharap boleh mencuba suatu hari nanti

    ReplyDelete
  17. sambal udang yang sangat mengoda :)... Dimsu tu pun nampak sedap

    ReplyDelete
  18. Dulu waktu kerja suka masuk sini. Nasi lemak ayam dia tu selalu makan.. lupa nama apa

    ReplyDelete
  19. Takpe mahal skit sebab ada orang belanja kan...akak suka nasi goreng otak- otak dia tu...lagi satu kuew tioe goreng dia...sedap...

    ReplyDelete
  20. boleh tahan uii harganya tu.. dah gaya makan seafood

    ReplyDelete
  21. oh dkt seksyen 9 ada madam kwan...biasa kita mkn yg dlm mall je

    ReplyDelete

Words of wisdom