Terpilih Sebagai Top Commenter January diblog Rabia - Cerita Ceriti Ceritu Mamapipie

Breaking

Post Top Ad




Saturday, January 23, 2021

Terpilih Sebagai Top Commenter January diblog Rabia

Alhamdulillah.. mama terpilih sebagai  Top Commenter January diblog Rabia. Kali ni Rabia pilih 2 orang iaitu Fiza dan mama. Tahniah Fizah kerana terpilih jugak.








Mama no 2 dan Fiza no 1







Nak tengok hadiah yang Rabia bagi mama? Tara....

Yeh.. dapat banner dari Rabia.Terima kasih ye Rabia. Kalau nak tgk pos di blog Rabia boleh baca sini https://rabiadawiyah21.blogspot.com/2021/01/top-pengomen-bulan-januari-2021.html




18 comments:

  1. Tahniah mamapp.. Rabia tue memang rajin edit header...😊

    ReplyDelete
  2. Oh seronok dapat kain rentang blog.

    ReplyDelete
  3. wow. terbaik la!
    beratus komen tu.
    tahniah :) anda layak!

    ReplyDelete
  4. tahniah mamapp, memang selalu sangat dapat top commentator kat sana ek hehe

    ReplyDelete
  5. Tahniah kak. Comel je banner dari rabia tu.

    ReplyDelete
  6. Tahniah mama. Nanti nak bw lah ke blog Rabia

    ReplyDelete
  7. Tahniah..akak dah lama x berkecimpung dalam dunia top commenter ni...

    ReplyDelete

Words of wisdom