Dapat Hadiah Top Commenter Dari Blog Fieza Sani - Cerita Ceriti Ceritu Mamapipie

Breaking

Post Top Ad




Monday, August 17, 2020

Dapat Hadiah Top Commenter Dari Blog Fieza Sani

Alhamdulillah mama Dapat Hadiah Top Commenter Dari Blog Fieza Sani bagi bulan Mac 2020. Tak sangka mama yang dah kurang blogwalking ni masih mampu jadi top commenter wuwuu.. Baru aje mama post tentang jadi top commenter blog Rabia, sekarang blog Fieza pula..








Terima kasih Fieza hadiah dah sampai hari sabtu lepas. Seronok mama dapat hadiah..Nak tengok apa yang Fieza hadiahkan buat mama? Jom lihat gambar ni..


Mama dapat 2 face mask, 1 beg Dan hand lotion.








Fieza macam tau saja mama ni suka pakai facial mask. Kadang-kadang muka mama akan jadi sangat kering so semasa tu la mama akan cari facial mask. Beg tu nanti mama nak letak face mask yg 3 ply kebetulan saiznya memang sesuai. Senang nak bawa ke Sana sini. Lotion tu ya ampun memang wangi sangat. mama suka sangat bau dia..

Terima kasih Fieza atas semua hadiah ni. Semoga bertambah murah rezeki. Korang boleh terjah blog Fieza kat sini https://www.fiezasani.xyz/


14 comments:

Words of wisdom