Giveaway Tahun Baru 2020 Mamapipiedotcom dah Ada Pemenang - Cerita Ceriti Ceritu Mamapipie

Breaking

Post Top Ad




Wednesday, February 5, 2020

Giveaway Tahun Baru 2020 Mamapipiedotcom dah Ada Pemenang

Korang, mama baru je membuat cabutan sebentar tadi. Giveaway Tahun Baru 2020 Mamapipiedotcom dah ada Pemenang tau. Tapi mama takkan announce harini.. so, tungguuu.. insya Allah esok mama akan beritahu siapakah yang memenangj GA mama..








Sementara tu jom layan video mama pergi Refarm Kampar Perak dan sunrise di Pulau Redang.. Suka betul mama tengok sunrise di Pulau Redang tu..












Stay tuned ok

15 comments:

  1. Wah.. tahniah pada pemenang yang terpilih nanti..

    ReplyDelete
  2. wah bestnya Refarm tu, ingatkan macam zoo je, rupanya tempat mandi pun ada. Sunrise dekat pulau redang pun cantik, bila tah dapat pergi situ.

    Tak sabar nak tau sapa menang hehe :) moga ada rezeki

    ReplyDelete
  3. Tahniah kepada semua bakal pemenang... tak sabar juga nak tau siapa pemenangnya walaupun saya tak sempat join contest..

    ReplyDelete
  4. Video yang menarik di Refarm. Thanks mama utk perkongsiannya.

    Tahniah kepada pemenang giveaway tahun baru 2020❤.

    ReplyDelete
  5. cantiknya kak gambar sunrise tuh... bestnya

    tahniah la buat yang dapat, dana ni selalunya mmg takde ong kak kalau kene cabutan bertuah gini heheheh...

    ReplyDelete
  6. Wahh tahniah kepada pemenang akan diumumkan nanti :)

    ReplyDelete
  7. wahhh sape la yang menang tu ekkkk

    ReplyDelete
  8. Rindu Redang uwaa.. tq ye korang

    ReplyDelete

Words of wisdom