Header Ads

test

Bestnye rombongan ke Domino's

Ni hasil dari rombongan syafi harini. Dah abis dimakannya.. Dia cerita dia dpt buat pizza sendiri.. Then makan pizza n orange juice kt sana. Pastu siap bawak balik lagi.. Lumayan sungguh.. Alhamdulillah.. He is so happy :)

8 comments:

  1. haaaa, anna baru makan ja minggu lepas.. bila tgok, rasa nak makan lagi pon ada..hihhi

    ReplyDelete
  2. Hahahaha...jgn kata bebudak jerk sonok...kita yg tgk ni pun rs jeles...nak jugak...hahahaha

    ReplyDelete
  3. haha mmg suka lah budak, mak budak dan cikgu cikgi pn tumpang gumbira.. alhamdulillah.. cuma mama pipie tak dpt merasa pizza tu sebab dah abis dimakannya

    ReplyDelete
  4. wahh bestnye..lapar lah pulak rasanye..Dah lama tak mkn dominos

    Jom baca entri saya ni. Sdih tau :'(

    http://musicloveanisa.blogspot.com/2013/03/apa-dah-jadik-blog-hancurrrrrrrrrrrrrr.html

    ReplyDelete

Words of wisdom