Friday, February 8, 2013

Gambar pesawat terhempas di melaka

Gambar secara live dr camera mama pipie..

Mama pipie on d way nk balik muo ni.. Aleh2 kt area cheng height, melaka tengah ni tersangatlah jem.. Cuak gak smpai en hubby nak patah balik ikut jln lain..

Aleh2 ternampak byk buih di jalanraya.. Rupanya terdapat sebuah pesawat yakni kapalterbang kecil terhempas kat situ. Menurut berita semalam dia terhempas.. Dan hari ni dia dalam proses nak dialihkan. Patut la jem..

Mama baca berita cakap pesawat ni dibawa oleh pelajar akademi penerbangan malaysia. Dia cedera bahagian leher dan kepala. Fuhh nasib baik cuma cedera aje. Macam mana la mama nk biarkan syafi jd pilot ni. Syafi ada bgtau dia nk jd pilot. Seriau plak..

11 Responses so far.

  1. fuu nasib baik tade pape kan . ish ish .

  2. mamapp says:

    tu laa.. Ngeri plak tgk

  3. El Hardy says:

    woh,gmbr live ni..kena letak watermark 'copyright controlled' ni mama pipie..nti org curik :) apapn smoga student tu cpt sembuh.ansib baek dia x landing atas rumah orang,klu x lg haru jadinya....

  4. kakngah says:

    2 tahun lepas kot kapal terbang pelatih gini la terhempas kwsn semak lalang dpn rmh kite. arwah budak tu.....

  5. alhamdulillah selamatkan orangnya mama...anak mama nak jadi pilot ke besar nanti?ngeee...jangan risau2 mama

  6. alhamdulillah selamat...aduhai jgnlah syafi banyak kerja lain... anak buah akak perempuan skrg pilot di indonesia, dulu belajar di akademi kat melaka

  7. seram tgk gambar tu walau tak ada di tempat kejadian..huhu

  8. Nasib baik takda apa2 yang serius.. tapi teruk jugak kalau cedera bahagian leher dan kepala ni :)

  9. neesa_jun says:

    nasib la xda kemalangan jiwa....ni la risikonya jadi pilot kan...hurm....

  10. Rozita says:

    baru nak tanya...gambar live? ko dah tukar profesion jadi paparazi lak ke? hihi...balik kg eh? bestnya...

  11. mamapp says:

    haha.. kebetulan ajer mama pp jd paparazi tak bertauliah.. kebetulan lalu.. amik video dan teramik gambo skali.. takpelah kot takyah watermak el.. ada ke org nk gambo tu? mama halalkan ajer :) asal kredit je blog ni kan

    ngeri mmg ngeri kalau kenangkan kemalangan atas udara.. terasa cam helpless aje kalau naik kapalterbang .. fobia pn ada huhu

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 339999 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors