Header Ads

test

Happy new year.. New year, new age

Happy new year everybody!! Bye bye 2012, welcome 2013.. Uish.. Sekejapan aje dah beralih tahun.. Bagi mama pipie plak, tahun baru maksudnye bertambah lagi setahun dah umur mama.. Alhamdulillah syukur allah panjangkan lagi umur mama..

Thank you syafi buat kad utk mama.. Walaupun simple tp sgt bermakna.. Thanks hubby belanja kek.. Dah ngap anak beranak smpai abis tadi hehe..

Sambil makan kek tadi hubby tanya..
"mama nak hadiah apa tahun ni?"

mama jawab
" nak baby.."
boleh gitu? Haha

sebenarnye.. dah lama kepingin tp smpai skrg lum ada rezki lagi.. Korang tolong la doa-doakan ye.. Amin

6 comments:

  1. Happy New Year 2013 n Happy Birthday mamapp.. :) semoga ceria selalu yer

    ReplyDelete
  2. salam tahun baru, moga impian untuk mendapat anak ke2 akan dimakbulkan Allah

    ReplyDelete
  3. semoga 2013 bakal menyinari hidup awak yea :) semoga segala azam juga tercapai . amin .

    hihi , bila bca perkataan 'New age' tiba2 terasa diri neyh tua .

    ReplyDelete
  4. Alaaaa comelnya.. heheh ;)
    Happy New Year! :)

    ReplyDelete
  5. selamat hari lahir adak! tak sempat nak wish kat ko... semoga impian ko nak dapat baby menjadi kenyataan...amin... aku sentiasa doakan yang terbaik buat kawan-kawan..

    ReplyDelete
  6. thanks semua sudi doakan mama pipie.. semoga korang pn dikurniakan yg baik2 ajer dis year :)

    ReplyDelete

Words of wisdom