Tuesday, August 2, 2011

Syafi yang lom sihat lagi

Haii.. Ni syafi.. Saya tak sihat2 lagi ni. Tadi mama dgn ayah bawa saya gi klinik. Jumpa doktor lagi.. Doakan saya cepat sihat ye..

26 Responses so far.

  1. hyazz says:

    alolo...sian nye dia... anti doakan cepat cepat sembuh yer..nti leh main ngan kawan2

  2. muaz_kkgp says:

    sianya syafi....dulu masa kecik2 muaz selalu semput,arwah tok bagi muaz makan hati tupai(dibakar)campur dgn ubat harba(muaz lupa nama ubatnya) kedai cina..lepas tu semakin kurang dan terus baik

  3. Rozita says:

    adak... nape syafi ni? semput ke kena lung infection je? kalau semput kat sini pun ada orang jual hati unta.. diorang kata elok untuk orang lelah.. aku try kat mak mertua aku.. alhamdulillah.. nampak perubahan.. semoga cepat sembuh ye..

  4. Puanbee2 says:

    laa syafi moga cepat sembuh ye ..

  5. semput? sama kes la kite.

    err rozita, kat mana jual hati unta tu dah lama mencari nih

  6. Ellen says:

    Syafi kena asma ka sis?Anak Ellen pun selalu kena ni..sian kan budak2 ni..adeii

  7. moga cepat sembuh..anak abah pun br je baik demam baru ni..

  8. el says:

    kena asma ke tu?
    semoga cepat sembuh
    posa x?hehe

  9. stellaizz says:

    alahai...cian lahh dia....anty doa kan moga cepat sembuh ye....

  10. CikFF says:

    cian nya.. get well soon.. :)

  11. kesiannya Syafi...semoga cepat sembuh yer...

  12. NzA says:

    kesiannya...syafi senasib dgn along n abg farouk...take care ye syg...

  13. alolo. ciannye dier. . . :(

  14. Baru 2 minggu lepas buat rawatan yang sama...Dah tua2 pun kena sedut jugak. =)

  15. ala kesiannye syafi ... tu nebulizer kan mama ?

  16. dia sakit apa yer?
    smoga cepat sembuh...

  17. Raii Nana says:

    alah, siannya adik :( sabar ye,! :DD semoga sembuh.

  18. Jasman says:

    kalau nak sembuh kene makan ubat...semoga cepat sembuh...boleh berpuasa...hehe

  19. sian syafi...smg cepat sembuhnye..

  20. semoga cepat sembuh syafi!

  21. rafaliah says:

    Assalam..:-)
    http://rafaliah.blogspot.com/2011/08/our-favorite-drink-during-sahurkekal.html

  22. uncle says:

    uncle doakan moga adik syafi cepat sembuh..kesian uncle tengok...moga dia tabah menghadapinya.

  23. Puan Kutu says:

    syafi cpt sembuh yer sayang..:)

  24. Jaa says:

    ciannyer dia.. semoga cepat sembuh yer syafi...

  25. syafi,,, berdoa agar cepet sembuh,, smngat syafi

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 370000 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

About Me

My photo
Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..