Header Ads

test

Syafi yang lom sihat lagi

Haii.. Ni syafi.. Saya tak sihat2 lagi ni. Tadi mama dgn ayah bawa saya gi klinik. Jumpa doktor lagi.. Doakan saya cepat sihat ye..

26 comments:

  1. alolo...sian nye dia... anti doakan cepat cepat sembuh yer..nti leh main ngan kawan2

    ReplyDelete
  2. sianya syafi....dulu masa kecik2 muaz selalu semput,arwah tok bagi muaz makan hati tupai(dibakar)campur dgn ubat harba(muaz lupa nama ubatnya) kedai cina..lepas tu semakin kurang dan terus baik

    ReplyDelete
  3. adak... nape syafi ni? semput ke kena lung infection je? kalau semput kat sini pun ada orang jual hati unta.. diorang kata elok untuk orang lelah.. aku try kat mak mertua aku.. alhamdulillah.. nampak perubahan.. semoga cepat sembuh ye..

    ReplyDelete
  4. laa syafi moga cepat sembuh ye ..

    ReplyDelete
  5. semput? sama kes la kite.

    err rozita, kat mana jual hati unta tu dah lama mencari nih

    ReplyDelete
  6. Syafi kena asma ka sis?Anak Ellen pun selalu kena ni..sian kan budak2 ni..adeii

    ReplyDelete
  7. moga cepat sembuh..anak abah pun br je baik demam baru ni..

    ReplyDelete
  8. kena asma ke tu?
    semoga cepat sembuh
    posa x?hehe

    ReplyDelete
  9. alahai...cian lahh dia....anty doa kan moga cepat sembuh ye....

    ReplyDelete
  10. cian nya.. get well soon.. :)

    ReplyDelete
  11. kesiannya Syafi...semoga cepat sembuh yer...

    ReplyDelete
  12. kesiannya...syafi senasib dgn along n abg farouk...take care ye syg...

    ReplyDelete
  13. Baru 2 minggu lepas buat rawatan yang sama...Dah tua2 pun kena sedut jugak. =)

    ReplyDelete
  14. ala kesiannye syafi ... tu nebulizer kan mama ?

    ReplyDelete
  15. dia sakit apa yer?
    smoga cepat sembuh...

    ReplyDelete
  16. alah, siannya adik :( sabar ye,! :DD semoga sembuh.

    ReplyDelete
  17. kalau nak sembuh kene makan ubat...semoga cepat sembuh...boleh berpuasa...hehe

    ReplyDelete
  18. sian syafi...smg cepat sembuhnye..

    ReplyDelete
  19. Assalam..:-)
    http://rafaliah.blogspot.com/2011/08/our-favorite-drink-during-sahurkekal.html

    ReplyDelete
  20. uncle doakan moga adik syafi cepat sembuh..kesian uncle tengok...moga dia tabah menghadapinya.

    ReplyDelete
  21. syafi cpt sembuh yer sayang..:)

    ReplyDelete
  22. ciannyer dia.. semoga cepat sembuh yer syafi...

    ReplyDelete
  23. syafi,,, berdoa agar cepet sembuh,, smngat syafi

    ReplyDelete

Words of wisdom