Saturday, April 30, 2011

Petua atasi alahan ketika hamil


Bagi wanita hamil yang sedang mengalami alahan teruk, bolehlah mencuba petua ini. Dapatkan sebatang serai, dua inci kulit kayu manis dan bunga cengkih. Masukkan di dalam gelas berisi air panas. Tutup rapat. Minum apabila air tersebut sejuk sepenuhnya. Amalkan dua kali seminggu. Insya-Allah, muntah dan loya akan beransur hilang.

cubalah.. mana tau dpt mengubat morning sickness korang..

5 Responses so far.

  1. ieda says:

    thanx dik .. akak dah x hamil dah ekekek :)

  2. selera4u says:

    mama syafie pregant ke? congrats!

  3. Rozita says:

    ko try untuk diri sendiri ke ni? aku kalau ngandung bukan setakat morning... evening sampai morning besok masik sick lagi... camne tu?

  4. wmaziati says:

    itu petua yang berguna 2...tp mcm x sedap jer air tue....

  5. thanks mama pipie...nanti kina cuba. sayang kat mama pipie tawwwwwww!!

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 370000 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

About Me

My photo
Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..