Buffered earning ke-4 - Cerita Ceriti Ceritu Mamapipie

Breaking

Post Top Ad




Wednesday, December 15, 2010

Buffered earning ke-4

Alhamdulillah.. tak sangka en nuffnang masih sayangkan aku hehe.. Ingatkan dia dah majuk sejak aku dah masukkan innity kat sini. Aku pun cam tak menaruh harapan sangat akan dpt buffered earning ni. Tapi tup.. tup.. tadik b ila check earning ternampak ada satu BE buat aku.. hooreeyy.. thanks ye en nuffnang yg baik hati.. Mmg le as ordinary member income tu tak berapa masyuk tp aku tetap bersyukur.. 


Nampaknye ini BE ke-4 aku.. Ad AMP KK Era.. so, kalau berkenan tu s ila -s ila kan lah ye kawan2.. thanks again to nuffnang..

8 comments:

  1. hihi thanks.. malu.. kalau nk banding org lain dah berpuluh2 be hehe

    ReplyDelete
  2. ehh..dah tak status geli-geli pon bleh dpt buffer ek..hebat2..=)

    ReplyDelete
  3. JT, kalau status tak geli2 dpt earning be geli2 tau hehe.. mmg sikit je masyuknye tu.

    ReplyDelete
  4. klau masuk iklan lain2 company x leh ka? nuff n campur2 lain?

    ReplyDelete

Words of wisdom