Sunday, November 21, 2010

Kerja selepas cuti panjang

hehe macam panjang sgt je cuti aku kan hihi.. hari rabu public holiday, pastu sambung mc 2 hari. sabtu keje sekejap byk setelkan paperwork aje.. drive sendiri tu w/pun kaki terasa kesengalannya.. kiranya lama gak aku bertapa kat umah kan.. aktiviti sepanjang aku bertapa ialah masak, layan syafi..dan masak lagik hehe.. puas hati.. korang percaya tak, mc 2 hari aku ni adalah mc pertama aku sepanjang tahun ni..alhamdulillah aku tak sakit teruk sepanjang tahun 2010 ni sampai perlu mc..cuma sebab terpeleot tu je tak tahan.. kena mc gak..

mungkin Allah nk tolong aku hapuskan dosa2 kecil aku kot. aku redha je/ mesti ada hikmah disebalik apa yg berlaku.. alhamdulillah kaki aku dah bertambah baik.. buku lali aku dah ada rupa buku lali dah hihi.. sori tak amik gambar.. tp kaki aku dh mcm org normal dah.

cite pasal next week plak.. huhuu.. minggu yg sibuk ni.. keje melambak. byk report kena wat. hari selasa plak srat internal quality audit. fuhh.. group aku yg paling byk mengaudit plak. 20 work instruction woo.. ayoyo.. so, maafkan aku ye kalau bw aku kurang minggu ni.. apapun selamat menyambut hari yg baru esok. semoga esok lebih baik dari hari ini.. semoga sempat kita semua sambut isnin ni.. aminn

4 Responses so far.

  1. noorafzan says:

    lorh..kesiannya sampai terpeleot..
    hoho~

  2. eiela says:

    selamat bekerja dan selamat menguruskan stress.


    Latest Entri : Lelaki dan Kanser Payudara

  3. biskut says:

    nak masuk isnin jer cam terbayang kat kepala dokumen2 melambai lembut kat kita...huhu

  4. adda says:

    hiks. kena pandang dgn positif n pakai baju2 yg boleh naikkan mood kan

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 355555 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors