Thursday, October 7, 2010

Hiburan ketika berbuka posa

video
Semalam aku puasa.. al kisahnye, masa berbuka tu mmg terhibur sgt2.. ada sorang artis cilik duk menyanyi diiringi dengan gitar yg amat gemersik. sapa lagi kalu bukan anak aku tu hihi..

Inilah sedikit je aku dpt capture antara lagu yg dia nyanyi.. sebelum tu dia dh nyanyi lagu yuna berulang2 kali dah. pastu lagu ni pon berulang2 gak. tp aku dpt capture part last aje.. sori ye kualiti gambar video n suara kurang memberangsangkan.. semoga terhibur..

10 Responses so far.

  1. lan_ax says:

    boleh diasah bakat yg ada tu..
    http://www.duitlama2u.blogspot.com/

  2. hajarus says:

    alalaa... kiutnyer syafi... suker sgt hajar tengoknyer... ade bakat nihh...

  3. Yati Ali says:

    salam ziarah...
    cute jer tgk telatah anak2 nikan..

  4. Nurhayati says:

    pandai hiburkan hati mamanye kan hihi

  5. SYaMiLa says:

    anak2 la penghibur yg plg best....he3..

  6. amboi2 berbakatnya pipie :)

  7. adda says:

    hihi.. boleh laa kan.. thanks ye jd juri pro utk syafi

  8. seronok ada budak kecik yang bijak

  9. dah macam pro lak... kidal lak tu. hihi =P

    are you sleeping~ are you sleeping~ err.. betul ke lagu ni?

  10. adda says:

    brutalsolo, thanks ye.. teramat bijak ni kekadang sakit ati gak dibuatnye

    asada ryutaro, tak sangka ada gak org perasan tahap kekidalan anakku ituh.. tq

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 355555 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors