Header Ads

test

SLEEPING CUTIE CONTEST

Mari cepat join contest ni. dh nak due hehe.. contest SLEEPING CUTIE CONTEST sempena besday mama zakwan yg ke-28 (wow muda lagik u)

ok, gambar yg ingin aku masukkan dlm contest ini ialah;

masa ni syafi baru 7 bulan. sia mmg suka sgt tidur nonggeng. sejak umur dia 2 bulan lagi.. memula tu risau gak, tapi penah terbaca yg kalau budak tidur gini peparu dia cepat kuat. sejauh mana kebenarannya aku tak tau la pulak..

Nama: Syafi Fakhriy
Tarikh lahir: 19/2/2008
Email: addahus@yahoo.com

ok, lagu dodoi spt dibawah:

wahai anak, syafi ku sayang,
tidurlah manja, tidurlah intan,
pejamkan mata, janganlah bimbang,
esok menjadi anak harapan,
agar menjadi soleh, beriman,
hanyalah itu jadi bekalan,
untuk kami di SANA kemudian..

11 comments:

  1. comei nye baby ni tido.. hehe. cute nyer.. shukkkkeee2.. (",)

    ReplyDelete
  2. salam
    mamazakwan dtg terjah :)
    thanks n gud lux! :)

    ReplyDelete
  3. alahai comey putih melepak bb tido....mmg dia selesa kot tdo gni...lagipiu masa kecik di galakkan tdo cam gini ar..
    gud luck yee..lagu tu mmg sedap...teratur lagi...

    ReplyDelete
  4. thanks u ol. tp sebenarnye lagu dodoi tu main tibai ajer.. asal ujung ada bunyi sket. bese ajer.. tak brape pandai nk karang

    ReplyDelete
  5. salam...

    suka lihat anak puan tido..

    ReplyDelete
  6. thanks. aminn mana tau ada rezki. sekali tgk ramai baby yg tido nonggeng masuk ini contest. mmg baby suka tido nonggeng camni kot yek?

    ReplyDelete
  7. oppss lambat skit bagi komennya,
    hmmm aye ada hasrat nak join gak... tapi hubby tak bagi tangkap gambar anak2 tengah tidoq... so gud luck ya

    ReplyDelete
  8. takpe la nk wat camne kan. amik gambar lain la anak nangis ke, anak tgh suka ke, ada chance je terus leh masukkan dlm contest hehe

    ReplyDelete
  9. salam
    mamazakwan bwk berita gembira :)
    jom pegi blog!
    http://zakwan-afif-najmi.blogspot.com/2010/04/seperti-yang-dijanjikan-pemenangnya.html

    ReplyDelete
  10. thanks mamazakwan.. alhamdulillah sgt2 dpt tempat ke-3

    ReplyDelete

Words of wisdom