Monday, February 23, 2009

Cucuk MMR

Bersempena syafi berumur setahun.. maka tibalah masanya utk berjumpa dr. meghana yg baik hati itu.. hari ahad lepas berlepas lah kiteorg ke klinik utk syafi punye scheduled cucuk.. kali ni MMR.. lama nyer yg amat kitaorg tunggu kat klinik tuh. dr 12 tgh hari sampai kul 2.30ptg baru dpt balik.. tp alhamdulillah semuanya dh setel.. ingatkan dah besar2 ni syafi dah tak nangis bila kene cucuk, sekali tuh makin teruk hihi.. siap nangis n marah2 doc lagi (dari intonasi nangis dia aku tau le)..

alhamdulillah syafi x demam.. cuma ada dedar sket mlm tadi. cepat2 aku bg paracetamol.. alhamdulillah tak sampai 1/2 jam dah ok balik.

ok, update berat n tinggi syafi;
berat 9.95kg
tinggi 79cm.

quite besar gak kan..

7 Responses so far.

  1. adura says:

    Sofea pon da cucuk mmr tue.. 3 serangkai kalo xsilap Fara. Kalo kat klinik gomen, mmg lama gle tunggu..hu2. Lebih percaya gomen dari klinik panel coz gomen kan besar. Swasta ntah betul ke idak cucuknye kan..ekekek..
    Comei syafi..beso nant pasti ensem..hehehe...:D

  2. zieha says:

    firas baru je 10++kg,besar gak yer syafi..Skrg nie,klau i gie klinik,mesti main2 kejar gan firas..aduhh letih dibuatnya..tggu turn satu hal..sabo jer lah

  3. afifah baru nak gi cucuk nexk week.. risau gak lama dah tak cucur.. sure lalak mcm syafi gak..

  4. adda says:

    fara adura, kite bukan gi gomen.. gi swasta.. igatkan swasta boleh cepat rupanya serupa aje..
    tp gomen mmg lebih meyakinkan sket kan.. mmr stands for measles, rubella, satu lagi tak ingat hehe

    zieha, tak jauh beza syafi n firas. ok la tuh.. masa kat klinik arituh sibuk gak melayan dak kecik tu.. sebab dia xleh jalan lagi so takleh la kejar2.. yg x laratnyer bila dia nak duk atas lantai n nak kutip habuk hihi..

    ummi afifah, haha tgk lah mesti cam syafi.. biasaler..

  5. adda says:
    This comment has been removed by the author.
  6. waaa..dari tonasi nangis pn bole paham ek..terer terer..ekekek:D

    hai salam singgah;)

  7. adda says:

    salam suziey, hehe biasalah dah setahun dengar dia mangis kan mmg macam2 pitching, haaraakat & intonasi.. mmg dah kenal sgt dah hihi

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 355555 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors