Wordless Wednesday - Cerita Ceriti Ceritu Mamapipie

Breaking

Post Top Ad

Wednesday, November 30, 2022

Wordless Wednesday

Korang pernah jumpa peyek yang macam ni.. pernah? Tak pernah?

RM 23 kat Tasik Raban

23 comments:

  1. wahh....mewah betul kacangnya...berbaloi-baloi..

    ReplyDelete
  2. Biasa jumpa tapi kecik2. Banyak kacangnya.

    ReplyDelete
  3. meriah kacangnya. tapi, habis sekeping, mesti lenguh gusi mengunyah ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…

    ReplyDelete
    Replies
    1. iye ily, bukan makan rempeyek tapi macam makan kacang jadinya haha

      Delete
  4. terlajak kacang niiii๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

    ReplyDelete
  5. Pernah
    Tapi tak suka yang banyak kacang

    ReplyDelete
  6. mak ai... memang bersusun kacangnya... tp x nmpk pulak ikan bilisnya... peyek terlajak kacang nama diberi ni.. hihihi

    ReplyDelete
  7. huih sangat rare rempeyeknya kak, selalu kacangnya sikit je

    ReplyDelete
  8. mak aii mama meriah kacangnya berbaloi tu :)

    ReplyDelete
  9. tak minat tapi ni fav. husband. pernah beli rempeyek kacang meriah macamni tapi husband tak minat sbb rasa dia tak sedap lah plak..hehe

    ReplyDelete
  10. Isteri saya baru buat 2 hari lepas. Untuk makan sendiri je .

    ReplyDelete
  11. agaknya dah tak rasa rempeyek rasa kacang je ni hehe

    ReplyDelete
  12. Pernah...Kawan opis jual..penuh ngan kacang..dulu sebotol RM20 la ni dh naik harga...x leh makan selalu..naik kolestrol

    ReplyDelete
  13. kalau x silap sy laa peyek mcm ni byk belah2 sekinchan, tanjung karang sana.. kalau belah2 johor x sbyk ni. tp x tau laa kalau mn2 tmpt pun ikut cara ni...

    ReplyDelete
  14. Pergh!! Puas hati betul tengok taburan kacang dia.. x kedekut langsung..

    ReplyDelete
  15. peyek kacang
    karang kacang bisa juga

    ReplyDelete

Words of wisdom