Kunyah-kunyah terus cantik dengan Snow Crystal

Kecantikan adalah idaman setiap insan bukan sahaja wanita tetapi juga kaum lelaki pun sangat mengimpikan kulit yang cantik, sihat dan tanpa cela. Sebenarnya kecantikan bukan sahaja melalui kosmetik luaran saja tetapi sebenarnya jika menjaga pemakanan sebaiknya kita mampu mendapat kecantikan semulajadi tau. Mama telah menjumpai satu kaedah yang senang aje untuk cantik iaitu Kunyah-kunyah terus cantik dengan Snow Crystal. Macam susah nak percaya kan tapi mama sendiri dah mencuba dan merasai kesan Kunyah-kunyah terus cantik dengan Snow Crystal ni. Kalau nak tau kena baca sampai habis tau.

Sebelum mama bercerita dengan lebih lanjut marilah kenali dulu tentang produk ini dulu. 

Apa itu Snow Crystal Elldora

Snow crystal merupakan produk keluaran Elldora yang diasaskan oleh Miss Elldora pada tahun 2017.  Ia adalah keluaran bumiputera yang menggunakan 100% bahan semulajadi, halal, selamat dan  berkesan tanpa bahan terlarang dan berbahaya. Snow Crystal bukan supplement tau sebaliknya ia adalah tablet kunyah dengan 22 bahan semulajadi yang sangat baik untuk kesihatan kulit. Ia tiada kesan sampingan sebaliknya memberikan 12 jenis kesan terbaik untuk kulit kita. Tablet kunyah ini berperisa buah laici dan strawberry. Mama suka sangat rasa buah ni tau. 


Kunyah-kunyah terus cantik dengan Snow Crystal
Tengok poster kat atas ni pun dah cukup untuk menerangkan tentang Snow Crystal.

Kunyah-kunyah terus cantik dengan Snow Crystal


Kelebihan Snow Crystal

Kunyah-kunyah terus cantik dengan Snow Crystal

Seperti mama ada beritahu di atas, terdapat 12 kesan istimewa Snow Crystal dalam setiap tabletnya. Ia mengandungi sistem pencerahan dan sistem perlindungan untuk kita. Untuk sistem pencerahan, Snow Crystal akan membantu mendapatkan kulit yang lebih cerah dengan tona sekata, memudarkan bintik hitam dan cela wajah serta memberikan kita kulit yang berseri-seri. Untuk sistem perlindungan pula, Snow Crystal akan bertindak untuk melindungi kulit dengan mengurangkan keradangan, melindungi dari UV, mengawal minyak dan di masa yang sama melembabkan dan memperbaharui sel kulit.

Haa.. ini adalah 12 kesan best untuk kulit kita.. jom tengok satu-satu
  • Kulit lebih cerah
  • Tona sekata
  • Bintik hitam pudar
  • Anti cela
  • Kulit berseri-seri
  • Mengurangkan pigmentasi
  • Mengurangkan keradangan
  • Meremajakan kulit
  • Perlindungi UV
  • Agen Pelembap
  • Memperbaharui sel kulit 
  • Mengawal Minyak


Kunyah-kunyah terus cantik dengan Snow Crystal


Kunyah-kunyah terus cantik dengan Snow Crystal



Kandungan Snow Crystal

Punyalah best kelebihan makan Snow Crystal ni kan. Tentulah sebab bahan-bahan yang terkandung di dalamnya. Bahan-bahan semulajadi dalam Snow Crystal ni memang bagus untuk kulit, Maka tak hairanlah kita boleh jadi cantik bila kunyah tablet SC ni.

Kunyah-kunyah terus cantik dengan Snow Crystal

Terdapat 22 bahan di dalam Snow Crystal. Marilah kita tengok apakah fungsi bahan-bahan ini


Strawberry juice powder

Menentang pembentukan radikal bebas. Kaya dengan vitamin C dan phytonuient yang dapat menghaluskan dan mencerahkan kulit



Isomalt

Mengandungi nilai kalori & nilai glisemik yang rendah yang sangat bagus untuk mengawal berat badan berlebihan. Juga sangat bagus untuk kesihatan sistem pencernaan


Vitamin C
Mencerahkan kulit dari jeragat, anti-penuaan, dan kulit lebih lembut. Memperbaiki struktur kulit

Mangosteen peel extract
Xanthones dapat bertindakbalas dengan radikal bebas dan menghalang dari kerosakan sel kulit

Bovine collagen (cow)
Mengekalkan keremajaan kulit, tekstur dan penampilan kulit yang lebih anjal. Dapat membantu mengurangkan kedutan dan melawan tanda-tanda penuaan.

Lychee juice powder
Membantu menghilangkan ‘black spot’ & jerawat. Selain itu, jus laici juga dapat melambatkan proses penuaan.

L-cystiene 
Merupakan komponen penting untuk pertumbuhan rambut, kuku dan sel kulit. Bertindak sebagai ejen pencerah kulit & merawat masalah kulit yang lain seperti jerawat, jeragat, kedutan dan lain-lain.

Rice bran extract
Bertindak sebagai ejen pelembap yang sangat hebat. Juga dapat melindungi kulit dari sinaran UV merbahaya.

Mineral premix
Melindungi kulit daripada kerosakan yang disebabkan oleh sinar UV dan juga bertindak sebagai anti-bakteria.

Vitamin premix
Membentuk komponen penting dalam struktur kulit dan melancarkan fungsi sel kulit.

Tomata extract
Dapat mengekalkan kelembapan kulit, mengecilkan liang roma, mengurangkan masalah jerawat dan mengatasi kulit berminyak.

Aloe vera extact
Mengawal pengeluaran minyak berlebihan pada wajah disamping membantu melembapkan kulit.

Pomegranate extract
Mengembalikan sel-sel kulit yang baru dan melindungi kulit daripada radikal bebas matahari.Merawat masalah kulit kering, berminyak & berjerawat.

Green tea extract
Melindungi kulit dari sinaran UV & membantu mengatasi masalah kulit kering, berminyak & berjerawat, melembapkan kulit.

Papaya extract
Mengatasi masalah bintik hitam di wajah, membantu menghilangkan jerawat & melambatkan proses penuaan.

Mixberries extract
Mengurangkan bintik hitam & lingkaran gelap bawah mata, disamping dapat melembapkan kulit & mengurangkan keradangan di kulit.

Olive leaf extract
Bertindak sebagai anti-penuaan, melembutkan tekstur kulit, melindungi kulit dari radikal bebas & membantu memulihkan kulit berminyak.

Astaxanthin
Agen semulajadi bagi mencerahkan dan memutihkan kulit. Mengandungi fungsi anti-fungal, anti-aging & dapat merawat masalah kulit.

Bird nest extract
Mencegah masalah kulit kering & kulit kusam. Juga dapat memutihkan,  mencerahkan  & melembapkan kulit.

Sakura extract
Melembapkan kulit & menegangkan kulit. Juga dapat membantu mengatasi kulit kusam & dapat mencerahkan kulit.

Applephenol
Mengandungi molekul poliphenols yang mampu memberi kesan antioksidan, anti radang & anti penuaan. Mengurangkan pigmentasi & mencerahkan kulit.

Dextrose
Mengandungi karbohidrat yang memberi tenaga kepada tubuh. Ia juga bebas lemak, kolesterol dan sodium.



Kunyah-kunyah terus cantik dengan Snow Crystal



Cara pengambilan Snow Crystal

Teramatlah mudah cara pengambilan Snow Crystal. Cuma kunyah-kunyah aje tablet SC. Tapi ada cara untuk mendapatkan kesan yang lebih optimum tau.

Kunyah-kunyah terus cantik dengan Snow Crystal 
Untuk kesan yang cepat dan hasil yang mabeles, korang kena kunyah Snow Crystal semasa perut kosoong tau. Seeloknya 30 minit sebelum makan. Kunyah 2-3 tablet setiap hari. Sekali pada waktu pagi sebelum sarapan dan sekali lagi pada waktu malam sebelum tidur. Sebotol SC ada 60 biji dan jika amalkan 2 tablet sehari  maka sebotol boleh tahan sebulan penggunaannya. Untuk kesan yang lebih efektif dan berkesan kita minumlah air putih 8 gelas sehari dan elakkan pengambilan kafein, minuman bergas dan makanan yang berlemak dan berminyak. Mudah saja kan.

Testimoni

Sebelum mama mencuba SC, sebenarnya mama dah buat dulu survey tentang SC. Banyaknya testimonial yang best-best, sebab tu lah mama pun confident nak cuba juga. Di bawah ni adalah antara testimoni pengguna Snow Crystal. Kalau nak baca lebih banyak testimoni ada di link ini ye http://bit.ly/testimoniSnowCrystal

Kunyah-kunyah terus cantik dengan Snow Crystal


Kunyah-kunyah terus cantik dengan Snow Crystal


Pengalaman Mama Sendiri

Gambar ni masa melawat ayah Di hospital. Dah petang dah masa Tu mama Dari bertolak Dari office. Badan dah keletihan. Tak pakai bedak pun cuma tepek lipstick sikit sebab bibir rasa kering.

Setelah 3 minggu mencuba Snow Crystal maka mama pun rasa excited juga nak share pengalaman mama. Selepas baru seminggu lebih mama makan Snow Crystal tak sangka pula beberapa orang kawan mama mula menegur perubahan kulit muka mama. Mama tak pernah bagitau diorang pun mama sedang mencuba SC tau. Antara ayat mereka

"Adda makin berseri lah sekarang, guna krim apa",  mama tergelak aje dengar sebab mana ada mama guna krim apa-apa. Lagipun  masa tu mama memang teramat busy dan tak sempat langsung nak melawa tau,

Ada sorang lagi beritahu kulit mama nampak makin cerah dan jeragat mama pun nampak berkurang. Alhamdulillah, ada juga nampak kesannya. Kini dah 3 minggu mama makan SC maka kesannya lagilah ketara.



Mama bagi gambar pada Elldora dan tak sangka pula testimoni mama diorang upload dalam blog dioranng hihii..

Ni lah packaging Yang mama dapat masa Terima Snow Crystal ni. Comel aje beg Tu Kan siap Ada sticker lagi. Selepas itu mama memang bawa ke mana2 botol Snow Crystal Tu tau. Senang bila nak makan.



Produk terbaru dari Elldora

Selain Snow Crystal, tak lama lagi produk elldora Majestic Touch Treatment Foundation dan Dermalic Skincare akan berada di pasaran pula tau. Dengan bantuan Doktor perubatan dan chemist, maka terhasillah produk elldora yang diformulasi khas untuk mereka yg inginkan produk selamat & natural yang mampu merawat, memutih, meremajakan dan mencantikkan kulit. Bila kulit dah sihat dari dalam, maka bolehlah mama guna produk luaran pula nanti.

Majestic Touch Treatment Foundation dan Dermalic Skincare
Majestic Touch Treatment Foundation dan Dermalic Skincare

Hubungi 

So, kepada korang yang berminat untuk ketahui lebih lanjut mengenai Snow Crystal atau produk Elldora yang lain bolehlah hubungi Elldora di;


Website: www.elldora.com

Hotline: 019-2271077
Instagram: Elldora Beauty HQ

Fb Page Elldora Beauty HQ : http://bit.ly/ellVitasusukambingHQ

Elldora Empire
~ Inspire Your Desire ~

mamapp

Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..

10 Comments

Words of wisdom

  1. Wah tambah berseri Adda ya.. Senang kan sekarang kunyah-kunyah dah cantik..

    ReplyDelete
  2. Byk kebaikan produk ni sbnrnya erk. Bahan² yg digunakan pun kira selamat dan berkhasiat. Kunyah² dah cantik erk kak adda

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum & salam isnin. Singgah blogwalking. zaman semua nak cepat dan senang ni macam macam jadi.

    ReplyDelete
  4. kunyah2 terus cantik ni yang best ni ekkk

    ReplyDelete
  5. Rasa dia sangat sedap macam gula-gula. Kulit pun makin ok.

    ReplyDelete
  6. tentu ramai yang berminat nak cuba produk ni

    ReplyDelete
  7. banyak sekali kandungannya ya

    ReplyDelete
  8. betul. rasa sangat sedap macam makan gula-gula..hihihi

    ReplyDelete
  9. Makin comellah mamapp lepas nie.. :)

    ReplyDelete
  10. Memang sedap sc nih kak..sy pun suka

    ReplyDelete
Previous Post Next Post