Wordless wednesday terlambat - Cerita Ceriti Ceritu Mamapipie

Breaking

Post Top Ad




Wednesday, May 9, 2012

Wordless wednesday terlambat

Semoga jadi anak yg soleh dan solehah.. Amin

10 comments:

  1. Amin...

    nak tanya kat mana tempah kopiah syafi tu ye.. dulu ramai rakan fb saya promote.Bila time saya nak tempah dok belek punya belek tak dak la pulak ( tak jumpa @ terlepas pandang) nak buat tuk Dable H.. hehehehe thanks ye

    ReplyDelete
  2. amin... cantik kopiah baru...hehe...

    syiela, tolong jawabkan.. kat kopiahkait.com kan adda?

    ReplyDelete
  3. amin..cantik kopiah syafie tu.

    ReplyDelete
  4. thanks ye korang tolong aminkan..

    syiela, beli kat http://kopiahkait.blogspot.com

    byk warna n pattern boleh pilih tau

    ReplyDelete
  5. amin.. hehe

    dulu before makcik kahwin, dia suka buat kopiah mcm tu.. pastu bagi kt anak2 buah dia.. mak siap suruh dia buat mcm2 warna lg utk adik.. =D

    ReplyDelete
  6. ameen..gud boy^^ gud girl ^^
    jadi anak yg soleh dan solehah yer ^^



    "Ain Dzaya : Cinta Big Apple ♥".

    ReplyDelete

Words of wisdom