Ikan gapi baru - Cerita Ceriti Ceritu Mamapipie

Breaking

Post Top Ad




Saturday, May 12, 2012

Ikan gapi baru

Bila g opis harini, aku dikejutkan oleh ikan2 kecil di dalam bekas pokok atas meja aku.. Rupanya opismate aku amik lebih kurang 20 ekor ikan gapi dari longkang belakang dan masukkan dalam bekas tu.. Haha i like..

So, bertambah la ikan peliharaan aku.. Mcm size ada.. Bapa, mak kakak n baby ikan pn ada.. Welcome everybody

10 comments:

  1. ikan gappy kalau bnyak best la.. :) best bela ikan tu.. hehe

    ReplyDelete
  2. mcm best esp ikan ikan diambil dr longkang.. maybe tahan lasak ni.. dulu mama penah beli yg kt kedai punya tapi cepat mati

    ReplyDelete
  3. best laa ikan2 ni dapat umah baru ^^

    ReplyDelete
  4. memasing takut2 lagi caliph. tp seronok la sebab ada byk size.. suka tgk yg paling kecik

    ReplyDelete
  5. jentik2 nyamuk habis dimakan gapi kalau ada.

    ReplyDelete
  6. bagus la kalau camtu thomas.. tp kat opis ni rasanya nyamuk pn tak brani nk bertelur

    ReplyDelete
  7. kalau aku baik dari 20 tu tinggal 2 je nanti... itu pun kalau nasib baik..

    ReplyDelete
  8. oucchhh....kalau dpt kat ain nie..abes kene kacaw nie..^^



    "Ain Dzaya : Cinta Big Apple ♥".

    ReplyDelete

Words of wisdom