Perihal Gigi Syafi - Cerita Ceriti Ceritu Mamapipie

Breaking

Post Top Ad

Monday, March 23, 2009

Perihal Gigi Syafi

Sebelum nih aku penah bgtau Noy yg sejak 3-4 minggu lepas mmg syafi sgt suke gigit semua menda.. aku kena gigit, ayah dia kena gigit, nenek, atuk semua kena gigit.. almari, permainan, semua menda yang ada semua digigitnyer.. menda tu aku perasan jd masa dia demam arituh..

Noy ada tanya last week ntah2 tgh teething.. lepas noy tanya tuh aku balik terus check gigi syafi.. sah!! mmg betul.. gigi belah bawah dia nampaknye dh bertambah lagi 2.. sangat2 tak sangka.. dah byk dah kuar gigi tuh.. cuma satu lagi tu je yg baru2 nak keluar.. betul la tuh.. nak tumbuh gigi lagi rupanya.. terjawab jg kot persoalan nape anak aku tu demam baru2 ni.. hihi.. legaa..

ok review balik.. 2 gigi bawah syafi tumbuh masa dia umo 6 bulan.. gigi atas tumbuh masa umur 11 bulan.. yg latest nih gigi bawah 2 batang tumbuh lagik masa umur dia setahun.. so, total gigi syafi skrg ialah 6 batang.. byk gak tuh.. sekarang nih syafi suka makan muruku.. dgn keropok segera tuh.. mentang2 le gigi dah byk hehee..

2 comments:

  1. wah..syafi dh manyak gigi..lps ni leh la mkn kfc manyak2...

    ReplyDelete
  2. haha.. lepas ni mmg leh join mama dia mkn kfc yg tersangat feveret tuh.. baby darwisy k(kuasa dua) lambat lagi la nak makan kfc yea.. kena tungguu..

    ReplyDelete

Words of wisdom