Tenang Je.. - Cerita Ceriti Ceritu Mamapipie

Post Top Ad

Wednesday, May 31, 2023

Tenang Je..

17 comments:

  1. Sy suka makan ikan bakar kat sini, tenang jer duk tepi sungai tu kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama la mmg dari dulu makan sini tapi skrg mcm dh kureng, so kami makan kat kedai yg depan tu

      Delete
  2. Sama. Syu pun suka ambil gambar macam ni.
    Takpun gambar makanan🀭

    ReplyDelete
  3. sama. suka tangkap gambar2 cam ni.

    ReplyDelete
  4. Cuya pon suka kalau ada gambar scenery..lagi2 kalau langit berwarna warni

    ReplyDelete
  5. yey ramai geng suka ambil gambar mcm ni

    ReplyDelete
  6. betul tenang mamap, leyla pon suka view mcm ni, ada air, pokok, kayu2. nice sgt kan

    ReplyDelete
  7. cantik juga tempat nie...memang betul nampak tenang

    ReplyDelete
  8. Betul,suka tgk view camni..Tenang je…

    ReplyDelete
  9. Nice pic πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»

    ReplyDelete
  10. Ya, view yang tenang..tapi kalau saya kena duduk kat boat tu, haaaa..mulalah kurang ketenangannya πŸ˜‚

    ReplyDelete

Words of wisdom