Promosi Menarik PG Mall Home Essential & Kempen Beli Barangan Malaysia

Memang mama mengaku mama ni adalah seorang yang kaki shopping especially shopping online. Sebab tu mama selalu alert tentang promosi menarik lebih-lebih lagi bila ada voucher code. Tentulah mama suka sebab dapat beli barangan pilihan dengan harga "best price". Promosi Menarik PG Mall Home Essential & Kempen Beli Barangan Malaysia adalah promosi terkini yang menarik sedang berlaku di PG Mall. Mari mama kongsikan promosi menarik yang mama rasa memang berbaloi-baloi.

Mama sekarang memang sedang survey barang-barang rumah untuk rumah baru. Jadi, Promosi Home Essential di PG Mall memang tersangatlah buat mama meleleh air liur. Di samping tu, sekarang mama berada dalam kawasan zon merah di Selangor, maka inilah masanya untuk mama menyokong dan membantu peniaga tempatan yang sedang struggle di musim pandemik sekarang melalui Kempen Beli Barangan Malaysia di PG Mall.






Apa itu PG Mall

PG Mall yang ditubuhkan pada tahun 2017 ni memang menarik sebab ia adalah satu-satunya platform e-dagang di Malaysia. Selain tu, PG Mall tersenarai dalam Top 3 di Iprice insight report. Boleh lihat di sini https://iprice.my/insights/mapofecommerce/en/ . Wow tentu best shopping di PG Mall. Diiktiraf di sana sini. 


Urusan pembelian di PG Mall tentu lebih lancar kerana mempunyai sistem pembayaran melalui e-wallet dan pembayaran online. Antara partners yang terlibat dalam sistem pembayaran PG Mall adalah Maybank QRPay, Touch n Go e-Wallet, Boost, GrabPay, Alipay dan banyak lagi. Bermacam pilihan ada korang pilih aje mana yang mudah bagi korang.


Promosi Best di PG Mall Bulan October - Disember 2020

Sememangnya PG Mall ada bermacam-macam tawaran istimewa setiap bulan. Sangat berbaloi beli barang time ada promosi sebab sana sini ada diskaun dan tawaran yang berbaloi-baloi. Sekarang ini ada promosi yang amat menarik. Mari mama kongsikan.






Kempen Beli Barangan Malaysia

Proudly Local, Kempen Beli Barangan Malaysia ni bermula dari bulan Julai dan akan berlangsung sehingga bulan Disember nanti. Seperti yang mama nyatakan di atas, inilah masanya untuk kita membantu peniaga-peniaga Malaysia dalam musim yang sukar. Ada pelbagai tawaran yang menarik.


Coupon Code Discount Kempen Beli Barangan Malaysia PG Mall

Korang boleh dapatkan diskaun sehingga RM30 jika guna Coupon Code. Terdapat pelbagai produk tempatan yang ada promosi terdiri dari pelbagai kategori seperti barangan keperluanr rumah, barang dapur, produk bayi & kanak-kanak, produk kesihatan & kecantikan, peralatan sukan, automotive, barangan elektrik, fesyen dan lain-lain. Caranya mudah saja, cuma masukkan kod diskaun ni semasa korang nak buat bayaran.

  • Guna Coupon Code KBBM20 untuk diskaun RM20 bagi pembelian minimum RM50
  • Guna Coupon Code : KBBM30 untuk diskaun RM30 bagi pembelian minimum RM100.


Support Local With #BarangBaikBarangkita

Jom kita sokong produk tempatan. Klik sini https://pgmall.my/proudly-local-campaign. Berikut adalah senarai beberapa kedai pilihan untuk Kempen Beli Barangan Malaysia. Terdapat pelbagai diskaun menarik. Korang cubalah jengah kedai-kedai mereka. Link mama ada berikan di bawah. 


KH Superior Mart | https://pgmall.my/KH-Superior-Mart

Aik Cheong     |  https://pgmall.my/AIK-CHEONG-COFFEE-ROASTER-SDN-BHD 


Chobe Master |  https://pgmall.my/CHOBE-MASTER

Cactus Marketing | https://pgmall.my/Cactus-Marketing-Sdn-Bhd

Butik Bos             | https://pgmall.my/Butik-Bos-Official-Store-1

Costplus Online | https://pgmall.my/Costplus-Online

Softlove Malaysia | https://pgmall.my/Softlove-Malaysia

Hurixs                     | https://pgmall.my/HURIXS-1

Lee Hin Motor        | https://pgmall.my/Lee-Hin-Motor


Kempen Home Essential 19-31 Oktober 2020

Home Essential Campaign ni berlangsung dari 19-31 Oktober 2020. Banyak sangat barangan seperti perabot, barangan keperluan rumah, lampu, kipas, dan pelbagai lagi yang boleh didapatkan dengan harga yang murah. Di musim PKP sekarang ni tentu sekali ramai yang nak make over rumah kan. Inilah platform terbaik untuk dapatkan barang yang korang nak dengan harga yang berbaloi-baloi.


Coupon Code Discount Kempen Home Essential di PG Mall

  • Guna Coupon Code LIFESTYLE untuk diskaun RM15 bagi pembelian minimum RM60.

Memang berbaloi kan. Mama dah lihat kat website PG Mall memang terliur tengok perabot dan kipas idaman mama. Bolehlah guna diskaun kod ni nanti. So, tunggu apa lagi. Sambil duduk rumah tu jom kita hias rumah idaman dengan kempen Home Essential di PG Mall. Klik link ni https://pgmall.my/home-essentials


Jom Shooping Di PG Mall Sekarang!

Teruja kan bila tengok promosi yang hebat macam ni. Jangan tunggu lagi. Jom shopping sekarang!! Rugi kalau tak rebut semua promosi ni. Untuk maklumat lanjut, korang boleh klik link di bawah ini.

 

#PGMall  #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #ByMalaysiansToMalaysians #BarangBaikBarangKita #Homeessentials #Stayathome


mamapp

Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..

12 Comments

Words of wisdom

  1. Terima Kasih banyak2 Kongsi2 maklumat. First time dengar PGmall ni. Bagus sokong local product.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Satu platform shopping yg bagus ni. Tq tau harap dpt membantu

      Delete
  2. kak ana baru jer shopping bread maker dan vacuum di PG MALL ni cepat sampai dengan selamat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu diaa.. kak aj dah shopping dulu. Tapi mama tgk mmg betbaloi la especially terpikat gile dgn promo home essential

      Delete
  3. PG Mall ni betul-betul menggoda la. Banyak diskaun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kompem akan terbeli juga satu dua barang2 haha

      Delete
  4. Jom shopping supports local products.

    ReplyDelete
Previous Post Next Post