Hari Jumaat Terakhir Bulan Ramadhan 2020 Ramai Bersedekah - Cerita Ceriti Ceritu Mamapipie

Breaking

Post Top Ad




Friday, June 12, 2020

Hari Jumaat Terakhir Bulan Ramadhan 2020 Ramai Bersedekah

Alahai rupanya post ni tersadai di draf dah beberapa minggu. takpelah mari mama flashback kejadian Hari Jumaat Terakhir Bulan Ramadhan 2020 Ramai Bersedekah dan kebetulan kami kawan-kawan seopis suka-suka nak kutip duit nak belanja kawan-kawan yang bertugas hari tu. Belanja air je pun tapi saje lah buat suka-suka. Hari jumaat dalam bulan Ramadhan yang terakhir. Sekejapan aje dah nak berlalu dah Ramadhan kan. Semoga kita berjumpa Ramadhan akan datang. Masih terasa keseronokan hari terakhir Ramadhan yang lalu dan pada masa yang sama merindui juga Ramadhan huhu..

Baca juga








Selain projek air tu, mama ada beli lipstik dan masker dalam kuantiti yang banyak beberapa minggu sebelum tu. Mama memang ingat nak bagi kawan-kawan seopis juga. Alhamdulillah hari Khamis sampai dan dapatlah mama agihkan kepada diorang.


Rupanya mama pun dapat gift juga dari seorang kawan opis juga. Diberi mama biskut raya home made yang dibuat sendiri. 2 jenis lagi. Alhamdulillah



Tambahan lagi, mama ada beli buah naga dengan member opis. Terperanjat mama tengok buahnya lebih sekali ganda dari sepatutnya.. Rupanya kawan mama tu kata dia saja hadiahkan yang lebih tu utk mama. Alhamdulillah..







Seronok pula hari terakhir bekerja sebelum raya, dimeriahkan dengan acara beri-member dan bersedekah. Alhamdulillah semua happy dan semoga dengan ini dapat juga melipatgandakan pahala walaupun kecil je pemberiannya tu..

Pejam celik harini dah pun 20 Syawal. Sekejapnya masa berlalu, kan. Mama pun bertambah busy kat opis ni sampai tak sempat nak blogwalk huhu.. Sori ye mama akan lambat balas kunjungan korang..

14 comments:

  1. wahh...sedapnya biskut raya..tahun ni tak rasa biskut raya handmade...sbb tak beraya langsung

    ReplyDelete
  2. Wah, bestnya ada officemate macam tu.

    ReplyDelete
  3. Seronoknya ada kawan ofis yang pemurah macam nie kan..

    ReplyDelete
  4. bestnya dapat biskut homemade... bestnya dapat kawan-kawan ofis yang pemurah...

    ReplyDelete
  5. Murah rezeki mama..org dpt hadiah gembira..yg memberi pn gembira.. same2 mngmbirakn ..hehe

    ReplyDelete
  6. murah rezeki, sesama memberi dan menerima.

    ReplyDelete
  7. Memang betullah kan, apabila kita tidak berkira untuk memberi, begitu jugalah orang lain juga akan lakukan kepada kita (dengan izinNya)... btw, biskut raya tu nampak yummylicious...

    ReplyDelete
  8. semoga dimurahkan rezeki mama,saya punya tak de ke

    ReplyDelete
  9. bagusnya dpt kwn mcm ni. dh lama xmkn buah naga

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah syukur dan seronok sgt hari tu. buat pengubar lara tak boleh balik kampung kan

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah.. berganda rezeki mama..

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah. murah rezeki..

    ReplyDelete

Words of wisdom