Terpilih menjadi Top Commentor di Blog Rabia - Cerita Ceriti Ceritu Mamapipie

Breaking

Post Top Ad




Sunday, March 29, 2020

Terpilih menjadi Top Commentor di Blog Rabia

Alhamdulillah mama Terpilih menjadi Top Commentor di Blog Rabia bagi bulan Mac 2020. Cepat juga Rabia pilih top commenter march.








Ni la blog header yang Rabia hadiahkan buat mama. Terima kasih Rabia

Ini adalah Kali ke 2 mama dapat blog header dari Rabia.. Boleh baca Kat sini http://www.mamapipie.com/2019/08/top-prngomen-bulan-ogos-blog-rabia.html









Mama nak ucap terima kasih juga buat Rabia sebab rajin singgah Dan komen2 kat blog mama ni. Top commenter widget Di blog mama Masih disable sebab mama takut ia Akan menyebabkan blog lambat loading macam sebelum ni. Tq juga kepada semua yg rajin singgah blog mama Dan Komen kat sini. Mama sayang korang


20 comments:

  1. rajin ziarah mesti kena tinggalkan jejak.. hehe

    ReplyDelete
  2. Tahniah mamapipie.. Dah lama tak dpt gelaran top komentar. Hihihi

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah.. tahniah kak Adda..

    ReplyDelete
  4. TqTq semua.. mama ni malas dah naknbw tapi alhamdulillah Masih jug boleh jadintop commenter mungkinnnak.baginsemanhatbsupaya lebih rajin kut haha

    ReplyDelete
  5. Tahniah kak . Hehe ni nak cari top pengomen pada bulan april pulak ni

    ReplyDelete

Words of wisdom