Video Anak Mama Nyanyi Masa Umur 2 Tahun - Cerita Ceriti Ceritu Mamapipie

Breaking

Post Top Ad


Wednesday, October 9, 2019

Video Anak Mama Nyanyi Masa Umur 2 Tahun

Bila buka FB arini keluar post mama 9 tahun dulu Video Anak Mama Nyanyi Masa Umur 2 Tahun lagu Are You Sleeping Sambil main guitar.  Mama suka sangat video ni Dari dulu lagi. So, harini nk share kat sini lah..


Ni masa Umur dia 2 Tahun. Hidung tengah berhingus sebab selsema. Dulu Syafi memang kerap diserang selsema, batuk Dan semput sampi 3 kali masuk wad. Hampir setiap Bulan kena. Alhamdulillah Makin besar dah Makin ok. Video takde kualiti almaklumlah handphone murah je..

Sedih juga bila kenangkan kebanyakan video Syafi dari kecil sampai umur dia 6 tahun semua lenyap. Asalnya mama simpan dalam hard disk komputer di office ni. Tak tau bila hilang tetiba mama tengok tinggal file ext yg pelik.. tak taulah apa punca. Huhuu sedeyy.. Nasib baik mama ada buat compilation sikit dan simpan.

Sori gambar ni background sgt bersepah. Masa ni Kami kat umah mamalong Syafi yg tgh kemas barang nak pindah rumah. Tetiba nampak gitar Dia terus main.. Sekarang ni xde dah minat dgn gitar dah.

Posing comey anak mama. hihii puji anak sendiri. etiba terasa rindu plak budak kecil yang cheeky dan kuat nangis ni 

Anak2 ni bila kita tengok sekejapan je besar kan.. betapa cepat masa berlalu.. Sekarang walaupun baru Umur 11 tahun tapi badan dah lagi besar Dari mama dia. Tak lama lagi ayah dia pun boleh kalah ni.

Semoga mama Dan ayah dapat mendidik Syafi menjadi nk yg soleh Dan berjaya. Amin..

19 comments:

  1. betullah mama...cepat je dorang ni membesar. video2 tu back up baik2

    ReplyDelete
  2. Comelnyaa Syafi..syg bila video anak2 hilang..kenangan tu..
    betapa cepat masa berlalu, tak sedar anak membesar..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la atie.. anak besar umur dah bertambah dah kita ni kan

      Delete
  3. comei sangat, ngn rambut dia tu... dh mcm anak omputih dh

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. dulu ramai yg kata anak omputeh la.. anak cina la.. masa kecil dulu ramai org cina suka tgk dia sebab mata dia besar. tak tau la.. nampak cam biasa je

      Delete
  4. aloo so hensem gambar dia pegang gitar kat umah mamalong tu

    ReplyDelete
  5. simpan dalam drive la mama. simpan online tak hilang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh juga sal.. tapi yg dh ilng Tu huhuu uwaa

      Delete
  6. Comel syafi..bila kita simpan kenangan tu..tengok balik rasa rindu zaman dah berlalu tu

    ReplyDelete
  7. Comel je Syafi.. betul tu Adda rasa anak-anak nie cepat je membesar. Kadang rasa rindu pulak zaman depa kecik-kecik dulu. Dah besar remaja nie kadang rasa sunyi..

    ReplyDelete
  8. Comelnya Shafi. Memang seronok tengok video-video anak-anak time kekecik nih!
    Mrs. A pun ada gak simpan video anak-anak masa kecik-kecik kadang tu bila tunjuk kat dia orang macam tak percaya itu dia orang masa kecik hehehe

    ReplyDelete
  9. comel nya main gitar sambil nyanyi. cepat kan masa berlalu, anak2 makin mbesar, sering rindu time diorg kecik2 tho cam anak aku, mmg cengeng truk. tetap rindu masa kecik dia

    ReplyDelete
  10. chomeyy je.,
    sodeyy kann gmbr hilangg

    ReplyDelete
  11. hihi makin beso gitarnya.mesti dia minat main gitar ni..

    ReplyDelete
  12. Comelnya.. Skrg pn comel putih, betul, moment anak ni sekejap je kan...

    ReplyDelete

Words of wisdom