Wednesday, April 16, 2014

Gigi susu tercabut lagi

Kali ni gigi bawah sebelah kanan plak. Alhamdulillah gigi kapak yg agak senget dek terjatuh kt tadika aritu dah tumbuh makin panjang.

10 Responses so far.

  1. Putri says:

    Congrats syafi...semoga membesar jadi muslim yg bertanggungjawab

  2. Nurhayati says:

    nampak dah besar abg.. pasni makin ensem la

  3. Rozita says:

    hahaha... dah patah lagi..kena jaga2 bagi yg kekal tumbuh cantik je..

  4. mamapp says:

    tq putri atas doa.. amin..

    yati.. ensem tapi takde gigi laa hehe.. lama tak ke umah yati.. jap lagi nak gi laa

    ita.. tu laa kena beringat ni.. selalu remind dia.. cuma risaukan gigi kapak sebelah kanan yg senget sket sebab terjatuh kt tadika aritu

  5. Suka nya dia gigi dah tercabut...hehehe

    Anak sis menangis-nangis mula2 gigi dia tercabut...sekarang ni dah main tarik sendiri

  6. Terjatuh sendiri gigi ni!

  7. mamapp says:

    ensem ke fuza? hehe tq

    hanny.. mmg dia suka sebab sebelum ni gigi tu asyik goyang ajer n terasa sakit. bila dah tercabut ni lega la dia

    thomas.. gigi susu mmg camtu. terjatuh sendiri

  8. AkuBiomed says:

    Bila sampai masa gigi susu ini akan tanggal. Apa yang dibimbangkan adalah penjagaan gigi kekal.

  9. mamapp says:

    mama setuju akubiomed.. risau nak jaga yg kekal ni.. tiap2 hari ingatkan dia kena jaga betul2

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 370000 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

About Me

My photo
Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..