Lebuhraya LDP berhadapan IOI Mall Puchong Banjir Teruk.. - Cerita Ceriti Ceritu Mamapipie

Breaking

Post Top Ad




Monday, February 18, 2013

Lebuhraya LDP berhadapan IOI Mall Puchong Banjir Teruk..

Berita yg mama dpt dari opismate.. Isnin 18/2/13 @ 5.30 petang. Hari ini dalam sejarah. Lebuhraya LDP berhadapan IOI Mall Puchong telah dilanda banjir.Kepada pengguna lebuhraya ini diharap menggunakkan laluan lain. Mmg sekarang ni tgh hujan lebat.. so, kepada semua sila berhati-hati di jalan raya ye..

 

19 comments:

  1. subahanallah..BK teringt kwn BK kat puchong.hope selamat

    ReplyDelete
  2. dah macam sungai dah harap tak ada yg kehilangan nyawa

    ReplyDelete
  3. hasil pembangunan yg melampau....klau tk beringat lg tk tahu la...

    ReplyDelete
  4. masyaAllah
    dlmnya banjir tu
    kesian kereta2 yg tersadai

    ReplyDelete
  5. Alahai..kesiannya mereka..semoga mereka tabah..

    ReplyDelete
  6. Ye ke banjir.. Mcm tak logik je.. Saya lalu pukul pukul 7 ok je.. Xkn dlm mse sejam stgh air blh surut dgn cepat..

    ReplyDelete
  7. semoga cepat reda dan surut la dgn cepat...susah kalau mcm tuh...sama2 doa

    ReplyDelete
  8. kat fb tadi ramai yg update pasal ni.....

    ReplyDelete
  9. Hujan baru berapa jam dah habis banjir

    ReplyDelete
  10. Jiran akak pun rumah dia teruk masuk air... kesian... selang 2 buah rumah je dari rumah akak sebab rumah dia rendah dari aras longkang...

    ReplyDelete
  11. mmg mcm tak percaya kan.. kereta pun boleh tenggelam separuh tu.. kesian.. moga takde yg cedera.. kereta boleh diganti.. nyawa tiada gantinya

    ReplyDelete
  12. mcm xcaye je kan.. tp tu lah namanya kuasa Allah sape yg duga kan ujian tu dtg sekelip mata.. pape pun hope xde yg cedera...

    ReplyDelete
  13. adik bunda ada sorang tinggal kat Puchong..

    ReplyDelete
  14. teruknya banjir ni..hrap semuanya dalam keadaan baik.. :)

    ReplyDelete
  15. ada member opis rupanya berada di tempat kejadian di kala banjir kilat ni berlaku.. mmg scary.. abis kereta dia pn separa tenggelam gak. siap boleh tgk kon jalan terapung2 cam sampan lagi

    ReplyDelete
  16. FREE DOWNLOAD SEDUCE ME AND OTHER SEX GAMES ADULT 18+ FOR PC FULL VERSION LATEST VERSION COMPRESSED 18+ DOWNLOAD FROM HERE-->>>> www.gamesaccess.blogspot.com

    ReplyDelete

  17. FREE DOWNLOAD GOD OF WAR-2 PC GAMES IN HIGHLY COMPRESSED MEDIAIFRE PARTS FULL VERSION DOWNLOAD FROM HERE-->>>> www.copyrightgames.blogspot.com

    DOWNLOAD GTA SANANDREAS FULL VERSION WITH SOUND COMPRESSED MEDIAFIRE DOWNLOAD FROM HERE-->> www.buzzergames.blogspot.com

    ReplyDelete

Words of wisdom