Wednesday, April 25, 2012

Dapat Kad perkahwinan Awal & Scha

Sori ye gambo tu kurang jelas.. almaklumlah amik guna kamera hp yg cikai ni je..

 

Hari sabtu lepas aku dpt kad tu.. insya allah aku, hubby n syafi akan menghadiri kenduri reception awal pada 6 Mei nanti di PICC.. hmm.. nak pakai baju apa yekk.. tgh blur ni.. hehe.. awal ni adalah sepupu kpd hubby aku.. so, dpt le merasa gi kenduri retis ni (selain ni penah gi kenduri ashraf muslim).. hihi.. oklah.. nak update tu je.. tata.. sori ye aku tak sempat sgt nk bw arini.. ada training .. internet plak ada prob huhuu.. korang tolong doakan syafi cepat sihat ye.. thanks

 

18 Responses so far.

  1. kak...
    kem salam! hahahah =D

    moga pipie cepat sembuh

  2. Amboiii sepupu retis ya. Kelas kau Bedah. Hahaha kim salam awal ya Adda. Mak frust ni. Uwaaa. Hahaha

  3. hihi.. thanks nad..

    hua hua.. kak zu.. takde kelas apa pun kak zu.. apa pun mak nak amik gambo puas2 nanti ahaks

  4. wahhh jumpa retis..gambar jangan lupa dikongsi-kongsi hehe

  5. Rozita says:

    huhu...best tu gi makan pree...eh pakai baju apa pun susah... elok tak pakai baju je la adak..hehe... itu ayat yg keluar dari perasan jeles tau... harap maklum...

    ko ambik gambo bebanyak ek!

  6. aisya says:

    ni yg xsabar nk tunggu entry mama psl majlis tu nnti. hehe

  7. uncle says:

    bukan senang tu dapat pelawaan ..haa kalau pergi tu jangan lupa jadi wartawan sambilan ek..jangan asyik dok makannnnn jer hahahha

  8. eLL says:

    ambik gambar banyak2..nanti cerita kat kitaorg...tunggu entry nihh

  9. insya allah.. dgn kamera murah ku, akan diusahakan amik gambo sebaiknye hihi.. pegi nk makan n enjoy aje hehe

  10. LYAfrina says:

    woww...ceronoknyerr

  11. aima says:

    bestnya p kenduri kawin retis...masuk tb la nnti....kheee...cari baju glory glory tau

  12. ok... jgn lupa upload gmbr byk2 nanti tuk kekami :p

  13. Faiz says:

    Wawawawa...kelass ko adda..l

  14. btul2 grand dpt jemputan cmni ^^

  15. insya allah.. hiks tak sabo ni ..

  16. nini says:

    Cantik kat dia...simple yet nice =)

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 355555 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors