Thursday, July 8, 2010

Gambar Najib di opis aku

Aku malas nak cite panjang2.. just nak letak gambo ajer.. seperti yg aku beritau, selasa yg baru lepas ni PM najib telah ke opis aku utk melancarkan sinar harian & kempen karangkraf peduli.. mmg seronok sgt dpt jumpa najib.. (tak dpt salam..bodyguard dia keliling..) takpe lah.. i tak kisahh.. ok la tgk gambar je yek..

 hehe gedik dulu sebelum najib dtg..

Najib sedang malawat kilang.. dia sgt punctual tau.. 
nak tau tak, dia jalan tersangat la laju.. semua org terkejar2 dia.. termasuk lah aku ni huhuu..kesimpulannye kalau nk jadi pemimpin yg berjaya kena cepat dalam segala segi tau..

gambar najib yg sempat aku amik guna kamera cabuk aku tuh..

..haa.. korang jgn tak caya.. aku pun ada bergambar sekali dgn najib tau.. tak caya? tgk gambar bawah ni..

v

v

v

v

v

v
hahaha..nampak tak yg dalam bulatan tu? jadik laa.. aku pn tak sangka photographer leh teramik gambar aku yg tgh monyok sebab kamera aku tak dpt amik gambar najib yg berjalan sgt laju tu.. hahaa

7 Responses so far.

  1. Zaidah says:

    dapat jugak merasa jumpa najib ....zai jumpa kat tv aje..huhuhuhu

  2. saya rase org2 mcm ni mmg suke jalan laju kowt..semalam mantan perdana menteri dtg uthm..erm kalau nk harap kan kamera nset saye sendiri yang snap mmbg habuk pun xderk la..heheh mujur ade mmber bwk kamera canggih2 ni.hikhik

  3. adda says:

    zaidah, takpe ar nanti masanya akan tiba juga.. sabar tau

    dayang, hiks.. itu le kalau takde kamera canggih mmg tak dpt catch le diorang ni.. dia jalan laju sebab byk lg hal2 negara kena fikir kot

  4. wilda says:

    salam kak adda, saya wilda dr khazisboutique, akak dh menang RM50 dan 1 item dr khazisboutique, harap2 akak dpt emailkan saya item pilihan dan no akaun maybank utk saya masukkan duit segera ye..terima kasih kak :)

    email: info@khazisboutique.com

  5. adda says:

    wow wilda.. thanks for such a good news lala

  6. npe najib pi sne tp x pi opis den pn. . .

  7. adda says:

    hiks.. nanti sampai le kt opis jerung yek.. sabo yek :)

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 370000 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

About Me

My photo
Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..