Tuesday, November 4, 2008

Tgh Sedey..


Semalam telah berlaku kisah sedih.. aku memula x perasan.. tapi masa nak sembahyang zuhur aku terperasan yg aku ada kehilangan sesuatu.. nak tau apa? tgk je la gambo kat atas.. yg ada kat pergelangan tangan tuh.. waa.. sedey arr.. aku berdoa semoga dpt jumpa balik gelang tu.. aminn.. gelang mas kawin tuh.. sayangnyer..

3 Responses so far.

  1. ermmm camne boleh ilang tu adda ilang kat mana?? arap2 jumpa la yer

  2. rozita says:

    benda mcm ni memang biasa leh hilang sbb kita dah biasa sangat benda tu kat tangan..aku penah gak hilang gelang 5 thn lepas lepas tu jumpa balik tp dia betul2 hilang 2 thn lepas lak, masa aku keja tempat lama..lepas tu hsbnd aku cakap(masa tu tunang aku la) dah 3 hari dia x nampak aku pakai, dia ingat aku simpan..bayangkanlah dah hilang 3 hari baru aku perasan..sedih tul aku sbb gelang tu mak aku hadiahkan sbb tolong jaga adik masa kami kecik2 dulu..sampai sekarang ni x jumpa2..

    aku simpati kat ko adak..aku faham mcmana perasannya..harap2 leh jumpa balik la tp ko jgn berharap sgt, bkn apa takut x jumpa je..

  3. adda says:

    tu laa.. sedih betul.. sentimental value tuh.. takde gantinyer.. tak tau la camne leh hilang idah.. cam ita ckp, tetiba jer terperasan xde.. nak cari kat mana pun tak tau.. yg boleh buat ialah tengok2 jer laa mana tau jatuh kat celah2 meja etc ker..

    doakan lah aku jumpa balik gelang tuh..

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 355555 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors