Birthday Giveaway FarhanaJafri.com 2023

Salam hari Sabtu semua.. Harini mama nak join Birthday Giveaway FarhanaJafri.com 2023. Mama di tag oleh Shikin Shikinrazali.com & Sha http://kasihkuamani.blogspot.com/. Birthday Giveaway FarhanaJafri.com 2023 ni bermula pada tarikh 10 Ogos 2023 sehingga 10 September 2023. 


Klik banner untuk join. Mama tag ceritaita, kak Suria Amanda dan Bonde. Tak tau la diorang dah join ke belum GA ni. Kalau belum join silalah kita memeriahkan sama2 yek.

Happy birthday Farhana semoga sentiasa dalam rahmat Allah dan dipermudahkan serta dimakbulkan segala hasrat dan urusan Farhana. 
Blog Farhana ada macam-macam info menarik dari review movie, buku, kisah jenjalan dan juga kisah makan-makan macam blog mama. Seronok mama baca blog Farhana especially kalau melibatkan review drama melayu dan drama Korea. Drama melayu tu sebab mama tak penah tgk kat TV, so mama baca jalan cerita kat blog Farhana je a (sejenis pemalas tgk TV haha). Drama Korea pula mama ambil info gak kalau ada yg best dan berbaloi tk mama tengok. Kalau movie tamil mama kureng sket. Selain tu best juga baca ttg travel sebab mama kan suka travel dan explore2.. Keep it up Farhan semoga blog Farhana maju dan semakin maju..


Syarat-syarat Penyertaan:

1. Buat blog post bertajuk "Birthday Giveaway FarhanaJafri.com 2023". Tepek banner di atas beserta link ke post ini.

2. Tag 3 orang rakan blogger. 

3. Spice your entry with birthday wishes to me and pleaseeeee bagitahu juga antara semua topic yang I selalu update tu, yang mana menjadi favorite topics you guys. Is it Movie Review, Fashion, Music, K-pop related etc. Kalau nak suggest untuk buat collaboration on anything pun boleh. 

4. Tinggalkan link pernyertaan di post ini.

Hadiah 

As for now hadiah untuk giveaway ni RM5 untuk 20 orang pemenang. 


mamapp

Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..

12 Comments

Words of wisdom

Previous Post Next Post