Wordless Wednesday - Cerita Ceriti Ceritu Mamapipie

Breaking

Post Top Ad

Wednesday, August 10, 2022

Wordless Wednesday

Sejak kerap ke utara sekarang ni mama selalu rasa kesal bila tengok gunung-gunung kena tarah macam ni huhu..



Is it normal? siap ada kilang lagi kat tepi tu. Sedih mama tengok alam semulajadi jadi begini..


9 comments:

  1. Agaknya sbb tu la byk bencana alam yg tak diingini sekarang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. makin lama makin gondol cepat betul diorang buat keje carneyx

      Delete
  2. saya pun sedih.. kat negeri sembilan pun banyak mcm ni

    ReplyDelete
  3. betul tu kak, dah makin punah dah gunung ganang yang ada....

    ReplyDelete
  4. Betul Adda.. semua dah diusiknya..

    ReplyDelete
  5. oh...gunung jadi gundul. mengeikan mama...harus tetap kita jaga agar lestari alamnya

    ReplyDelete

Words of wisdom