Gigi susu tercabut lagi

mamapp
10

Kali ni gigi bawah sebelah kanan plak. Alhamdulillah gigi kapak yg agak senget dek terjatuh kt tadika aritu dah tumbuh makin panjang.

Tags

Post a Comment

10Comments

Words of wisdom

  1. Congrats syafi...semoga membesar jadi muslim yg bertanggungjawab

    ReplyDelete
  2. nampak dah besar abg.. pasni makin ensem la

    ReplyDelete
  3. hahaha... dah patah lagi..kena jaga2 bagi yg kekal tumbuh cantik je..

    ReplyDelete
  4. tq putri atas doa.. amin..

    yati.. ensem tapi takde gigi laa hehe.. lama tak ke umah yati.. jap lagi nak gi laa

    ita.. tu laa kena beringat ni.. selalu remind dia.. cuma risaukan gigi kapak sebelah kanan yg senget sket sebab terjatuh kt tadika aritu

    ReplyDelete
  5. Suka nya dia gigi dah tercabut...hehehe

    Anak sis menangis-nangis mula2 gigi dia tercabut...sekarang ni dah main tarik sendiri

    ReplyDelete
  6. ensem ke fuza? hehe tq

    hanny.. mmg dia suka sebab sebelum ni gigi tu asyik goyang ajer n terasa sakit. bila dah tercabut ni lega la dia

    thomas.. gigi susu mmg camtu. terjatuh sendiri

    ReplyDelete
  7. Bila sampai masa gigi susu ini akan tanggal. Apa yang dibimbangkan adalah penjagaan gigi kekal.

    ReplyDelete
  8. mama setuju akubiomed.. risau nak jaga yg kekal ni.. tiap2 hari ingatkan dia kena jaga betul2

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!