Tahun 2020 Melabuhkan Tirainya Dengan Hadiah Dari Abam Kie - Cerita Ceriti Ceritu Mamapipie

Breaking

Post Top Ad




Thursday, December 31, 2020

Tahun 2020 Melabuhkan Tirainya Dengan Hadiah Dari Abam Kie

Assalamualaikum semua... Lagi beberapa jam saja tahun 2020 akan berakhir. Tahun yang paling tak terduga oleh mama. Pada masa yang sama jugak ia tahun yang paling bermuhasabah pada mama. Alhamdulillah syukur kepada Allah atas segala qada dan qadarnya. Tahun 2020 Melabuhkan Tirainya Dengan Hadiah Dari Abam Kie. Yeayy!!







Mama terpilih sebagai top 10 commenter di blog Abam dan mama menang topup sebanyak RM 5. Rezeki buat anak mama. Patutlah semalam mama tergerak hati taknak topup lagi utk budak tu. Nampaknya akhir tahun 2020 ni sangat manis. Kebetulan pula semalam mama dapat 2 job blog serentak. 


Boleh klik sini untuk lihat keputusan http://www.zukidin.com/2020/12/senarai-pengomen-tegar-blog-abam-kie.html 







Fuhh.. cepat betul abam buat keje. Terima kasih abam semoga bertambah murah rezeki abam ye. Amin.

Dikesempatan ini mama nak ucapkan selamat tahun baru untuk semua. Dan sebagai tanda penghargaan, maka mama beri satu dunia cuti sempena hari lahir mama esok ye. Haha gurau aje. Mama mohon maaf dari hujung rambut hingga hujung kuku kaki jika ada salah silap mama pada korang ye. 

Selamat tahun baru semua. Mama sayang korang semua❤️❤️❤️ 


16 comments:

  1. Wasalam.. Tahniah mama kerana dapat hadiah daripada Abam Kie.. Mama sememangnya rakan komentar yang hebat, saya pun tak mampu nak jadi macam mama.. hihihi anyway, Selamat Tahun Baru untuk mama sekeluarga...

    ReplyDelete
  2. Tahniah. Semoga 2021 membawa rezeki yang berlipat kali ganda :)

    ReplyDelete
  3. Tahniah dan selamat hari jadi. Sambut di mana?

    ReplyDelete
  4. Tahniah kpd mama.... Terima kasih sbb sudi tulis komen berguna di blog abam kie. Keep up the good work. In Shaa Allah thn depan jika ada rezeki lebih abam kie nak bagi hadiah yg lebih 'grand' kpd pengomen2 setia.

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah tahniah..aku nak gak la buat giveaway camni.. senang sikit

    ReplyDelete
  6. Wkmsalam
    Selamat menyambut tahun baru 2021.

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah rezeki <3 Selamat tahun baru dan dimurahkan rezeki selalu

    ReplyDelete
  8. tahniah mama. selamat tahun baru, semoga dipermudahkan urusan mama untuk tahun ni :)

    ReplyDelete
  9. Tahniah mama. Lama tak dapat hadiah dari rakan blogger

    ReplyDelete
  10. wahhh tahniahhhh!!! kpd blogger lain pun tahniah jg

    ReplyDelete

Words of wisdom