Kebaikan Bawang Putih Dengan Garlic Balm Gajah Baring Balsamo

Kebaikan Bawang Putih Dengan Garlic Balm Gajah Baring Balsamo. Bawang putih sudah terkenal sebagai POWERFUL food yang mempunyai banyak khasiat. Selain dari sifatnya yang anti bakteria, anti kanser, mengelakkan penyakit jantung, bawang putih juga banyak digunakan sebagai penjagaan kesihatan dan kecantikan. Kalau orang dulu-dulu diorang tumbuk bawang putih dan menjadikannya minyak sebagai ubat selsema dan ubat batuk mujarab, kini tak perlu lagi bersusah payah. Nafas jafi selesa dengan Kebaikan Bawang Putih Dengan Garlic Balm Gajah Baring Balsamo keluaran ARS Pure Solution ini saja tau.



Apa itu Garlic Balm Gajah Baring Balsamo?

Gajah Baring BALSAMO adalah produk untuk seisi keluarga. Ia boleh digunakan setiap kali lepas mandi. Boleh digunakan pada bila-bila masa untuk keselesaan nafas dan tidur yang lena. Ia juga boleh melembabkan kulit yang kering. Garlic Balm ni sangat berguna ketika musim tak menentu macam sekarang ni. Malah, ianya senang nak dibawa travel atau bercuti kerana texturenya lembut dan tidak tumpah (dalam bentuk balm)

Kebaikan Garlic Balm Gajah Baring Balsamo

Garlic Balm dihasilkan daripada Bawang Putih sebenar tanpa menggunakan essential oil. Essential oil sebenarnya tak sesuai untuk certain orang tau.. Ia dipack dalam botol kaca untuk menjaga kualiti balm kerana ia diproses ketika suhu tinggi. Antara bahan lain yang terdapat dalam Garlic Balm adalah Minyak Zaitun dan Lilin lebah yang sangat baik untuk kulit...

Garlic Balm ini adalah produk natural hinggakan ianya selamat digunakan oleh bayi baru lahir. Kerana itulah tiada sebarang pewangi diletakkan didalam isi kandungannya. Kalau korang bau garlic balm ni memang macam bau bawang putih sebenar.

Garlic Balm ini boleh memberikan kelegaan kepada perut. Ye lah, musim raya ni makan macam-macam maka mulalah perut meragam. Jadi eloklah beli satu simpan dalam handbag untuk kecemasan ye..

Garlic Balm Gajah Baring Balsamo.. bau dia bau bawang putih.. Texture balm ni mcm balm biasa berwarna kuning cair

Isi Kandungan Garlic Balm Gajah Baring Balsamo

Garlic - tumbuhan istimewa yang banyak manfaat membantu memberi NAFAS SELESA.
Extra virgin oil - membantu melembapkan dan mengurangkan keradangan yang terjadi pada kulit.
Sunflower oil & vitain E - membantu memelihara lapisan kulit daripada pencemaran dan kekurangan lembapan badan.
Beeswax - memiliki sifat antiinflamasi, antibakteria dan antivirus sehingga dapat dimanfaatkan untuk membantu masalah iritasi kulit ringan.

Cara Menggunakan Garlic Balm Gajah Baring Balsamo

Sapu pada bahagian terlibat dan urutkan perlahan-lahan secara bulatan sehingga menyerap. Sesuai digunakan oleh seisi keluarga dari bayi sehinggalah orang tua..

Harga Balsamo Gajah Baring

Harga promosi RM29.90 (exc postage) - Harga asal RM45 siap ada Free gift Termometer bagi setiap pembelian yang terawal! Comel tau thermometer ni. Cepatlah grab mana tau masih boleh dapat FREE gift best ni..


Untung beli sekarang sebab dapat free thermometer. Mama sentiasa simpan di rumah senang nak monitor kalau ada sesiapa demam.. comel thermometer Ni Kan. Ada kepala lembu kat atas tu hihi.. Cute!

 Sampul duit raya ni cantik kan. Dapat 2 set lagi.. Bestnya kan. Sesuai beli Waktu Raya..



Garlic Balm Balsamo bersama free gift thermometer dan sampul duit raya.. Cantik kan sampul tu. Korang jangan jeling-jeling pula produk satu lagi. Tu adalah Pelembap Bibir Oless keluaran ZM Beauty. Kalau nak tau lebih lanjut tentang Oless.. stay tuned!! Nanti mama cerita ye..

Maklumat Lanjut Gajah Baring HQ

So, kepada korang yang ingin mendapatkan Garlic Balm Gajah Baring Balsamo atau mengetahui lebih lanjut tentang produk Garlic Balm Gajah Baring Balsamo bolehlah klik atau contact salah satu di bawah ni ye..

Garlic Balm Gajah Baring Balsamo

Diedarkan oleh : ARS PURE SOLUTION
Contact No : 0187665694
Blog : https://garlicbalmbalsamo.blogspot.com
FB : Gajah Baring HQ(Garlic Balm)
IG : gajahbaring_hq



mamapp

Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..

13 Comments

Words of wisdom

  1. kita memang ada stanby dalam beg balm ni...kalau anak selsema senang..sapu jer hihi

    ReplyDelete
  2. saya dah cuba, mmg best. Sesuai dengan kulit anak-anak saya

    ReplyDelete
  3. oh best ya. nanti boleh la cuba. saya baru tahu pasal produk ni

    ReplyDelete
  4. SA dah cuba..sangat bagus product ni

    ReplyDelete
  5. Bagus juga balm ni ye kak. Boleh try nanti

    ReplyDelete
  6. balm yang bagus
    ada kandungan bawang putihnya

    ReplyDelete
  7. first time jumpa balm bawang putih. Sampul raya dia comel sangat

    ReplyDelete
  8. Kita dah cuba dah.. memang best

    ReplyDelete
  9. Saya suka... sampul raya tu.... :)

    ReplyDelete
  10. kita nak beli sbb nak termometer dia yg comel tu..hehe

    ReplyDelete
Previous Post Next Post