GA tamat kul 12 tgh malam ni - Cerita Ceriti Ceritu Mamapipie

Breaking

Post Top Ad


Tuesday, July 31, 2012

GA tamat kul 12 tgh malam ni

Salam semua.. Minta maaf kerana agak menyepi 3 hari ni.. Mama balik kampung ke muar utk berpuasa bersama-sama dgn famili di sana..

Pada masa yg sama syafi lak dilanda semput yg boleh tahan teruk jugak.. Huhu.. So, mama nk minta maaf sgt2 sebab kurang aktif beberapa hari ni..

Ttg GA plak, hari ni adalah hari terakhir.. So, kpd sesiapa yg nj join masih ada lagi.. GA tamat kul 12 tgh mlm ni yer.. Kepada yg dah join tu terima kasih diucapkan atas sokongan u all.. Sambil2 tu silalah semak penyertaan u al sama ada lengkap atau tak ye.. Selamat berbuka posa u all

2 comments:

  1. eh ko balik kg gak? kalau tau aku leh jumpa ko dgn faiz sekali... cettt... asal x bagitau?

    ReplyDelete
  2. :) best kan blik kg..kat kg rasa smua nak tngl..tak mau bt ap2.nk rhat je.smga shafi sehat2 ye MP..

    ReplyDelete

Words of wisdom