Tuesday, July 31, 2012

GA tamat kul 12 tgh malam ni

Salam semua.. Minta maaf kerana agak menyepi 3 hari ni.. Mama balik kampung ke muar utk berpuasa bersama-sama dgn famili di sana..

Pada masa yg sama syafi lak dilanda semput yg boleh tahan teruk jugak.. Huhu.. So, mama nk minta maaf sgt2 sebab kurang aktif beberapa hari ni..

Ttg GA plak, hari ni adalah hari terakhir.. So, kpd sesiapa yg nj join masih ada lagi.. GA tamat kul 12 tgh mlm ni yer.. Kepada yg dah join tu terima kasih diucapkan atas sokongan u all.. Sambil2 tu silalah semak penyertaan u al sama ada lengkap atau tak ye.. Selamat berbuka posa u all

2 Responses so far.

  1. Rozita says:

    eh ko balik kg gak? kalau tau aku leh jumpa ko dgn faiz sekali... cettt... asal x bagitau?

  2. ayut says:

    :) best kan blik kg..kat kg rasa smua nak tngl..tak mau bt ap2.nk rhat je.smga shafi sehat2 ye MP..

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 339999 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors