Syafi yang demam vs tanam pokok - Cerita Ceriti Ceritu Mamapipie

Breaking

Post Top Ad


Wednesday, April 25, 2012

Syafi yang demam vs tanam pokok

Salam semua, sori ye semalam aku menyepi sebab cuti satu hari menjaga anak tersayang yg sedang sakit. Demam panas + Semput sekali.. dah 3 kali amik nebulizer.. Hari ni terpaksalah aku meninggalkan dia kat rumah di bawah jagaan atuk dia.. semoga dia cepat sihat aminn.. kesian tgk.. makan, minum sume tanak.. risau gak nak tinggalkan dia hari ni.. tapi nak buat mcam mana kan, tugasan kt opis ni lagi sebabun nak kena buat ni huhuu…

 

Satu lagi, aku nk cerita ttg projek kt tadika yg syafi buat.. cikgu dia ajar tanam pokok kacang.. tu buktinya.. ada 4 biji dh bercambah dah.. pandainye hehe..

 

9 comments:

  1. demam tanam pokok kot hihi..bagus tu belajar perkenaan hal pertanian dari kecik...

    ReplyDelete
  2. ko dah hantar dia ke tadika ye adak? best la dia dah sekolah... tadika mana ni? kesian syafi demam... demam nak dpt adik kot? skrg ni tgh musim demam kat mana2 la adak..

    ReplyDelete
  3. hehe lawak la uncle ni.. mungkin kot mana tau kena panas mentari masa tanam tu kan hihi..

    ita, syafi dh sekolah dh kt shah alam ni.. mmg bagus sgt2 bacaan solat pn dh pandai sket2.. pasal adik tu, rasanya tak kot.. huhuu belum rezki lagi nii

    ReplyDelete
  4. alahai kesiannye syafi... auntie fai doakan semoga syafi cepat sembuh ya dear ;)

    ReplyDelete
  5. ~alahai comelnya tidur..
    jga pkok elok2..:)

    ReplyDelete
  6. blueice, tu tido masa demam tu.. huhu.. pokok tu still ada lagi kt umah.. nanti mama ckp dgn syafi suh jaga elok2 ye

    ReplyDelete
  7. Get well soon syafi..siannya dia. Tp pokok tu hidup la,seronok la syafi

    ReplyDelete
  8. amin.. thanks faiz.. bukan syafi yg seronok, mama dia yg terlebih seronok haha

    ReplyDelete

Words of wisdom