Thursday, November 20, 2008

Apa yg terbaru untuk Syafi

Harap tak terlalu awal beli barang ni.. rasanya syafi dah boleh mula belajar.. kenal warna, kenal nombor n kenal barang.. lagipun boleh gak wat alas.. kalau syafi jatuh takde laa sakit sangat.. ada sekali dia jatuh.. rilek ajer .. x sakit la tuh..

syafi bergaya dgn mat baru dia..




suka gambar nih..






senyuman bahagia seorang syafi..

2 Responses so far.

  1. rozita says:

    aku dulu beli gak kat anak aku adda..tapi lepas dia ada gigi..terus semua masuk stor..sebabnya dia dah leh gigit..habis semua dia gigit..sampai berkecai kecik2 mat tu..risau dia tertelan terus aku masuk kat dlm stor..

  2. adda says:

    ye ker ita? harap2 x jadik kat anak aku.. tp dia ada lah gigit22 cuma lum berkecai lagi haha.. tgk laa nanti

Leave a Reply

Words of wisdom

Advertisements

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 

Si Peramah

Leave footprint here

Counter

since 25/7/08

Sapa dpt hit 355555 sila print screen & email kpd addahus@yahoo.com bagi memenangi topup rm10 dari mama pipie :)

Contributors