Alhamdulillah, dah jumpa.. - Cerita Ceriti Ceritu Mamapipie

Breaking

Post Top Ad


Saturday, November 8, 2008

Alhamdulillah, dah jumpa..

Baru je tadi peristiwa nih berlaku, dlm 1/2 jam tadi.. kan aku nih dah nak audit IQA kan, so aku dgn rajinnyer pun nak mengemaskan lah dokumen2 kat dalam cabinet aku dah melampau byk tuh, nak buang mana2 brg yg dah obsolete.. so, aku pun buat ler kejer.. angkat barang dari cabinet, kuarkan n masukkan dalam kotak.. bila aku nak bergerak dari kotak ke kabinet balik, aleh2 aku ternampak satu benda warna emas atas lantai.. alhamdulillah gelang aku rupanya.. jumpa akhirnya.. agaknyer memang lum masanyer dia hilang lagi.. hepi ar aku terlompat2 dalam opis lantaklah sapa yg nampak pun..

so, aku saspect gelang tuh tersangkut kat buku atau apa2 laa masa aku nak masukkan barang dlm kabinet tuh.. so, dia tertanggal n termasuk dlm kabinet.. so, bila aku angkat keluar balik barang2 tu semula, jumpa laa... alhamdulilah..

4 comments:

  1. wah... hidup kembali ceria.. gelang tersayang dh jumpa.. pasni kena btul2 alert laa.. make sure ikat ketat2.. hehe..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah... lega dah jumpa ye... :)

    ReplyDelete
  3. yea.. alhamdulillah yg x terkira.. lepas nih mmg kena ikat seketat2nyer.. tq concern gak korang kt aku

    ReplyDelete

Words of wisdom