Header Ads

test

What syafi likes & dislikes

What syafi likes?
Macam entry aku yg terdahulu, syafi suka sgt dgn henphone mama.. dia suka juga dgn handbag mama, beg syafi, tali pinggang ayah, tali reben bantal peluk ayah (bila tali tu terurai) dan benda2 bertali yang seumpama dgn nyer, menda2 plastik.. nak tau apa yg syafi suka buat? dia suka jilat, suka gigit n suka kunyah..

What syafi doesn't like?
Ada satu menda yg mama dah perasan dia tak suka.. iaitu vacuum cleaner.. sebab everytime mama guna vacuum terus jer dia nangis n tengok vacuum dgn expression takut (cam vacuum tu nak makan dia jer)..

Malam tadi ayah vacuum bilik setelah dgn berjayanyer dia sepahkan muruku dalam bilik. bila on jer vacuum tuh terus syafi lari kat aku.. pastu bila aku dirikan dia, terus dia menggelupur nak lari cam ler vacuum tu ada kaki nak kejar dia.. sampai aku kena bwk dia turun sekejap biar syahir setel dulu baru kitaorg masuk balik..

No comments

Words of wisdom