Lindungi anak dengan mandian Beaudex Kids

Lindungi anak dengan mandian Beaudex Kids. Dunia kanak-kanak memang menyeronokkan. Mereka bergaul, bermain dan mengexplore segala perkara disekeliling mereka; di taska, di sekolah, di taman permainan dan sebagainya dengan seronok tanpa had. Tapi tanpa disedari sebenarnya anak-anak kita ni terdedah dengan ancaman virus, kuman dan bakteria yang menyebabkan penyakit berjangkit seperti seperti selesema, sakit tekak, sakit perut, sakit mata juga penyakit tangan, kaki dan mulut.. Sebagai ibu bapa, kita mestilah ingin melindungi anak-anak daripada penyakit dan jangkitan kuman, kan! Kerana itulah pemilihan mandian juga antara faktor yang perlu titikberatkan. Lindungi anak dengan mandian Beaudex Kids


Dulu masa Syafi bersekolah di taska selalu juga dia tak sihat. Selalu batuk, selsema dan pernah juga terkena tempias kena penyakit HMFD tau. Baca sini http://www.mamapipie.com/2012/03/kena-kuarantin-hfmd.html. Sebab tu mama serik dan sentiasa memastikan kebersihan sentiasa diutamakan. Bila dah besar sikit ni kami rajin juga bercuti ke tempat favourite kami iaitu tempat yang ada pool dan pantai. Tempat macam ni pun banyak juga kuman dan bakteria sebab tempat tumpuan ramai orang kan. Sebab tu lah mama bawa juga mandian Beaudex Kids ni semasa bercuti. Ibarat adiwira Justice League Superman, Batman, Supergirl Dan Wonder Woman ni melindungi anak mama dari kuman jahat. Wangi-wangi pula tu tau.


Justice League

Karakter Justice League tidak perlu diperkenalkan lagi. Siapa yang tidak membesar dengan Superman, Batman, Supergirl dan Wonderwoman? Tentunya budak-budak suka mandi menggunakan rangkaian produk ni. Kalau tak, takkan sepupu-sepupu Syafi pun sama-sama berebut nak guna juga mandian dan shampoo ni kan.


Antara aktivi  yang digemari Syafi, mengutip sea shells di tepi pantai. Bermain dengan tanah dan bekas hidupan seperti cengkerang binatang memang mengerikan mama. Kalau tak takkanlah masa cuci sea shells tu Syafi boleh jumpa 2 ekor cacing aduyaii..So, lepas kutip sea shells kenalah cuci betul2 tangan dan seluruh badan tu bersih- bersih.


Tempat Syafi suka pergi juga.. pool. Kalau pergi kelas renang atau pergi ke pool memang selalu mama doakan kesihatan Syafi.

Isi Kandungan

Beaudex Kids direka khas untuk memelihara kulit bayi dan kanak-kanak yang sensitif dan ianya selamat digunakan kerana bebas paraben, SLE/SLS dan sabun. Ianya diperkaya dengan ekstrak isirung oat, susu soya dan susu beras. Patutlah kulit jadi lembut, bahan-bahannya memang ada property yang bagus untuk kulit.

Produk  Beaudex Kids

Antara produk yang terdapat dalam rangkaian Beaudex Kids ini adalah syampoo 2 dalam satu, bubble bath, head to toe wash dan yogurt body wash. Terdapat 4 pilihan karakter Justice League yang memang menjadi kegilaan anak-anak. so boleh pilih mana yang anak suka sure diorang rasa seronok sangat bila sampai masa nak mandi. Kesemua produk ni memang wangi dan senang dibilas. Memang sesuai dengan kanak-kanak. Syafi memang suka guna kesemua produk ni sampaikan waktu mandi dia dah jadi lebih lama hehe..

Superman Smashing Citrus Zest
Bauan oren dan lime memang menyegarkan. Yogurt body wash ni seperti berkrim dan terasa bersih dan segar bila guna.


Batman Awesome Apple Punch
Bau apple sweet aje baunya. Bau apple yang best. Kalau nak tau baunya macam mana kenalah beli sendiri tau.

Supergirl Dazzling Summer Berries
Hair shampoo Supergirl ni paling win sebab bau strawberry dan berries dia tu tersangatlah wangi. Fuh, mama pun tumpang pakai. Oppss haha kantoi..

Wonderwoman Sparkling Mango Mania
Bauan mango sedap sangat. mama pun suka bau macam ni. Pandai Beaudex pilih wangian yang best dan sesuai utk budak2.



Wah seronoknya mandi dgn karakter Justice League ni. Yang mana menjadi pilihan hati?

Kalau tanya Syafi, semua ni memang dia suka laa. Senyum sampai ke telinga


Kedai Bath & Kids di 1 Utama. Boleh dapatkan mandian Beaudex Kids di sini.

Bath & Kids


Bath & Kids ni adalah kedai milik syarikat AmLion iaitu pembuat produk-produk penjagaan diri terkemuka yang mengeluarkan hampir 80 jenama barangan di lebih 30 buah negara.  Kedainya baru aje dibuka 5 Januari 2018 yang lalu. Selain barang mandian Beaudex Kids, kita juga boleh beli rangkaian produk Justice League yang lain seperti alat tulis, kasut dan pakaian.Yang bestnya, tak lama lagi Bath & Kids akan menambah lagi karakter-karaker dari Nickelodeon pula ke dalam koleksi jualan. Syafi memang suka sgt la karakter Nickelodeon seperti Teenage Mutant Ninja Turtles, Paw Patrol, Blaze & the Monster Machines, Shimmer & Shine, Dora the Explorer dan Spongebob Squarepants (ini paling dia suka). Nanti pergi One Utama nak singgah lah ke sini.

So, kepada sesiapa yang berkunjung ke Bath & Kids bolehlah ke 1 Utama...

Bath & Kids
Address: One Utama 
Lot/Location S212 / Second Floor.

Contact number; 016-221 4853


mamapp

Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..

17 Comments

Words of wisdom

  1. Comel lah kak packaging dia. Ni syafi ana kalau nampak mesti suka dia. Bau pun wangi kan.

    ReplyDelete
  2. Alolo comelnya botol dia. Budak2 mmg suka la kalo ada gmba kartun2 mcm ni. Superhero lg tu. Mmg la depa minat. Plus pulak kalau wangi kan. Lg ohsem !

    ReplyDelete
  3. wow... menariknya bath ni... saya blum pernah guna bath ni... boleh la cuba tuk anak2

    ReplyDelete
  4. model tu yang aku suka tengok..hehe..berita yg bawah tu agak menarik perhatian.. produk rangkaian ninja turtle? wah.. bebudak suka tu

    ReplyDelete
  5. amboii..model senyum keriangan..memang betul betul buat budak-budak suka ni, tengoklah icon kartun, comel

    ReplyDelete
  6. first time dengar brand ni.. comel packaging menarik2..

    ReplyDelete
  7. comel nyer....mesti budak2 suka ni....first time nampak brand ni..

    ReplyDelete
  8. ni kalau dapat mandi dalam bath tub... dengan buih sabun yang harum memang seronok anak-anak mandi mak-mak pon rasa nak join sekali...

    ReplyDelete
  9. comelnya botol dia! Memang budak2 suka la sebab icon superheroes yang comel. Wangi pulak tu :D

    ReplyDelete
  10. Macam first time ja aina dgr jenama ni kak. Btw, comel lah packaging dia.

    ReplyDelete
  11. Girst time saya dengar jenama ni kak

    ReplyDelete
  12. Jenama ni Batu launch u ols mmg x berapa sgt dgr dama dia. Rasanya dah mula Ada dijual dipasaraya. Cuba tengok. Tapi memang sedap.sangat bau dia tau. Botol pun comel.sgt kan

    ReplyDelete
  13. Jenama baru ye kak.. menarik betul bila dia guna karekter justic league tu..

    ReplyDelete
Previous Post Next Post