Jangan Lepaskan Revlon Clearance Sale di PG Mall

Sebagai seorang yang menjadikan shopping sebagai satu terapi tentu sekali mama paling suka survey tawaran menarik terkini. Apalagi kalau produk dan jenama tu adalah kesukaan mama. So kat sini mama nak share promo best iaitu PG Mall Revlon Clearance Sale yang sedang berlangsung sekarang. 



Revlon adalah jenama antarabangsa yang terkenal dengan produknya yang berkualiti. Mama sendiri memang suka dan pernah menggunakan produk Revlon. Dengan adanya clearance sale seperti ni tentu sekali mama teruja kerana boleh dapatkan barangan Revlon dengan harga yang lebih murah. Sebelum tu mama nak kenalkan dulu korang dengan PG Mall dulu. Rasanya ramai dah kenal kot.

Kenali PG Mall

Ditubuhkan pada tahun 2017, PG Mall adalah platform e-dagang nombor 1 di Malaysia dan juga satu-satunya platform e-dagang tempatan di Malaysia. PG Mall tersenarai dalam Top 3 di Iprice insight report Malaysia. 


PG Mall tersenarai dalam Top 3 di Iprice insight report Malaysia. Sila lihat di sini https://iprice.my/insights/mapofecommerce/en/


Urusan pembelian di PG Mall tentu lebih lancar kerana mempunyai sistem pembayaran melalui e-wallet dan pembayaran online. Antara partners yang terlibat dalam sistem pembayaran PG Mall adalah Maybank QRPay, Touch n Go e-Wallet, Boost, GrabPay, Alipay dan banyak lagi. Bermacam pilihan ada korang pilih aje mana yang mudah bagi korang.

Revlon Clearance Sale

Kepada penggemar bahan kosmetik, mekap, penjagaan kulit, penjagaan rambut dan pelbagai barangan Revlon korang jangan lepaskan peluang untuk rebut peluang ni. Ada beberapa tawaran menarik dalam Revlon Clearance Sale ni. Tawaran berlangsung sehingga 31 Disember 2020.
 

Diskaun Sehingga 60%

60% diskaun? Wah banyaknya diskaun yang diberi. Ada beberapa produk yang mendapat diskaun sehingga lebih 60% tau. Antara yang menarik perhatian mama ialah Revlon Kiss Plumping Lip Creme (Lipstick) Peony Buff ni. Mama suka guna lip creme macam ni untuk kegunaan harian. Dengan free shipping deal tentulah lagi seronok nak beli.

Revlon Kiss Plumping Lip Creme (Lipstick) Peony Buff

Lips look fuller and smoother in one step with our gloriously creamy and glossy lip plumper. Delivers creamy, shiny color in one fabulously plush formula Our lip plumper is formulated with Volulip™ technology to help your lips look fuller, instantly The formula feels refreshingly cool as you swipe it on!


Harga Semurah RM9.90

Bagi peminat pewarna rambut, korang boleh dapatkan dengan harga RM9.90. Tak percaya? Kalau tak percaya cuba tengok ni. Tentu lebih berbaloi dengan free shipping deal u ols.

Revlon Colorsilk Hair Color (Permanent Dye) Hair color formula ni ada diskaun sebanyak 67%. Harga jualan RM9.90 saja tau. 

Halal Certified This specially blended, permanent hair color formula includes our Revlon 3D Color Gel Technology™, which deposits rich, dimensional color that looks natural and lasts You get 100% gray coverage from ColorSilk Beautiful Color™ that’s our promise UV Defense helps shield color against fading, keeping your shade bright and true Our formula, with nourishing silk proteins, leaves your hair in better condition than before you colored Ammonia-free and now with keratin added to the formula Genuine product will be sold at Revlon Official Store Product expiry are 3 years from manufacture date Free Gift promo are based on final price paid to bank/credit card/wallet after minus all discount, coupons, promo code, points rebate

Free Shipping bagi pembelian minimum RM30 



Pembeli yang bijak tentu sekali pandai beli barang tanpa membayar duit pos. Sebab duit pos kan additional cost buat kita. Oleh itu amat disarankan korang beli dengan jumlah belian minimum RM30 untuk dapatkan free shipping. 

FREE SHIPPING Coupon Code REVFREE

Dengan belian minimum RM30, jangan lupa tau untuk redeem Coupon Code :REVFREE ni. Dengan coupon code ini pembelian korang akan dapat FREE SHIPPING.


Mari Beli Dari Revlon Official Store

Selain dari yang mama nyatakan di atas, terdapat banyak lagi produk Revlon dengan diskaun yang menarik di PG Mall. Jadi korang kena visit PG Mall sendiri untuk melihat produk-produk yang menarik tu. 

Kepada korang yang nak grab produk-produk Revlon boleh klik link ni: https://pgmall.my/REVLON-Official-Store

Cepat-cepat grab tawaran ni sebelum habis tau. Tawaran sehingga 31 Disember 2020 saja...


Social Media PG Mall

Teruja kan bila tengok promosi yang hebat macam ni? Jangan tunggu lagi. Jom shopping sekarang!! Untuk maklumat lanjut, korang boleh klik link di bawah ini.


#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #revlon #clearancesale #freeshipping 



mamapp

Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..

11 Comments

Words of wisdom

  1. lama tk bli lipstick revlon tp skarang sbb tk kuar ke mana2 sgt sbb work from home so tkde la nk shopping brg makeup sgt

    ReplyDelete
  2. Masa muda dulu guna lipstick Revlon :)

    ReplyDelete
  3. Banyak itu 60%. Murah sangat.

    ReplyDelete
  4. ehem ehem.. ada sesuatu untuk anda disini :
    https://sitiyangmenaip.blogspot.com/2020/12/top-commentators-2020-blog.html

    ReplyDelete
  5. As salam. Semakin popular dan hebat PG Mall skrg. Nanti abam kie nak gi shopping di sana pd tahun depan.

    P.S. Tahniah Mama kerana terpilih sebagai salah seorang pengomen tegar blog Abam Kie 2020. Untuk makluman lanjut dan cara menuntut hadiah, sila layari http://www.zukidin.com/2020/12/senarai-pengomen-tegar-blog-abam-kie.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq abam.. x sangka mama masih boleh tersenarai

      Delete
  6. hujung tahun meriah betul sale dia. selamat membeli belah :)

    ReplyDelete
  7. kaki2 shopping online mmg suka nii

    ReplyDelete
  8. Revlon my fav...lama x beli...skrg suka ngan Luxe Foundation

    ReplyDelete
Previous Post Next Post