PG Mall Birthday Sale! 29 Jun - 5 Julai 2020 Banyak Diskaun Menarik Menanti

PG Mall Birthday Sale! 29 June - 5 Julai 2020 Banyak Diskaun Menarik Menanti. Seperti mana yang korang tau, mama ni adalah sejenis orang yang memang suka shopping online. Pelbagai platform online shopping mama guna dan yang paling mama suka adalah shopping ketika ada tawaran dan diskaun menarik. Tentu mama takkan lepaskan peluang untuk tengok dan periksa harga barang-barang yang mama nak. Selalunya harga berbaloi-baloi bila beli time ada promosi ni. Korang tau tak akan ada promo yang best iaitu PG Mall Birthday Sale! 29 June - 5 Julai 2020 Banyak Diskaun Menarik Menanti.








Mama dah aware tentang PG Mall sejak sebulan dua ni. Nampak menarik sangat sebab ada banyak barangan dan harga pun berpatutan. Kepada sesiapa yang belum kenal PG Mall mari mama kenalkan ye.


PG Mall - Malaysia No 1 Local E-Commerce Platform

PG Mall yang ditubuhkan pada tahun 2017 ni memang menarik sebab ia adalah satu-satunya Local e-Commerce platform di Malaysia tau. Korang boleh pergi ke website www.pgmall.my untuk maklumat lebih lanjut. Selain tu, PG Mall ranked Top 3 di Iprice insight report. Boleh lihat di sini https://iprice.my/insights/mapofecommerce/en/ . Wow tentu best shopping di PG Mall.


Boleh dapat Big Loyalty point kat sini..

Uniknya PG Mall ialah dia adalah satu-satunya online shopping yang berkonsepkan ConsuMerchant. Bukan penjual saja yang dapat untung tapi pembeli pun boleh dapat cashback dari pihak PG Mall. Konsep ConsuMerchant ni adalah yang pertama di dunia yang mana pembeli boleh dapat cashback daripada pembelian setiap kali membeli - belah di PG Mall. Bestnya!

PG Mall Birthday Sale!

Oleh itu, korang jangan lepaskan peluang membeli belah sempena birthday PG Mall ni. Ada banyak tawaran menarik untuk kita semua. Nak tau apa yang menarik jom baca di bawah ni:

Tawaran Diskaun Menarik

Korang boleh dapat tawaran diskaun sehingga 15% tau. Dengan pembelian minimum RM50 korang boleh dapat 10% diskaun dan  dengan pembelian minimum RM100 korang boleh dapat 15% diskaun. Banyak tu..








Free Shipping

Selain dari diskaun, terdapat juga tawaran free shipping. Mama memang suka bila ada free postage sebab kita boleh jimat banyak. Bayangkan kita tak perlu bayar pun harga pos yang boleh mencecah sehingga RM10.  Kita hanya perlu bayar harga barang saja. Jika sudah dapat diskaun lagi lah berbaloi bila dapat postage free. Syarat free shipping seperti di bawah:

  • Pelanggan baru : pembelian minimum RM30
  • Pelanggan sedia ada: pembelian minimum RM60


PG Mall birthday sale. Tentu seronok nak bershopping

Super Killer Deals

Murahnya barang dalam Super Killer Deals ni. Kita boleh dapatkan barang idaman dengan harga serendah 0.99 sen melalui tawaran ni. Ni yang buat mama tak sabar nak tunggu 29hb ni

Top Referral 

Ada  Top Referral dengan hadiah-hadiah yang menarik.
  • Hadiah Tempat Pertama:  PG Gold 1g
  • Hadiah Tempat Kedua: C-wallet value RM100
  • Hadiah Tempat Ketiga: C- wallet 50

Bestnya kalau menang kan. Kalau nak hadiah di atas korang boleh lah share referral link korang kepada kawan-kawan dan jadi pemenang. Mana tau ada rezeki. 

Tawaran Melalui FB Live Setiap Hari

Sesiapa yang suka buka FB tu apa kata korang layan PG Mall FB Live yang akan diadakan setiap hari. Mudah sangat nak menang hadiah-hadiah best. Korang hanya perlu tonton FB Live dan jadi pemenang melalui cabutan bertuah. Setiap hari ada pemenang. Wow sangat kan.. Hadiah melalui lucky draw FB Live merupakan emas seberat 0.5g berharga RM200. 

Jom Shopping di PG Mall Sekarang


Melihat tawaran menarik di atas beserta hadiah yang memang best mama sendiri  tak sabar nak tunggu PG Mall Birthday Sale. Mama sendiri pun dah mula check di website https://pgmall.my/ dan lihat barang yang mama suka. Korang macam mana? Jom start shopping di PG Mall sekarang..

Tarikh Jualan PG Mall Birthday Sale! 

Tinggal lagi 4 hari je untuk sale bermula. Set tarikh ni ye..

  • 29 Jun - 5 Julai 2020

Inilah masanya untuk shopping pelbagai barangan. Dari barangan Elektronik, Pakaian, Makanan & Minuman, Sukan & Riadah, Anak & Bayi, sehingga E-Voucher pun ada tau. Bolehlah mama tengok voucher makan angin yang menarik.


PG Mall Media Social

PGmall boleh di access melalui google play & App Store

Boleh folo PGMall melalui
Website: www.pgmall.my 
Instagram PGMall.my:  https://www.instagram.com/pgmall.my/


#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #PGMallBirthdaySale #PGMallBirthdayParty #PGMallCrazySale

mamapp

Masa mengajar kita tentang segalanya.. Masa mematangkan kita seiring dengan usia..

11 Comments

Words of wisdom

  1. Menariknya tawaran PG Mall ni kak. Boleh jimat sambil berbelanja.

    ReplyDelete
  2. Yass Nani tak sabar juga ni nak shopping. Nak beli air fryer.

    ReplyDelete
  3. banyak betul tawaran kt PGMall kali nie

    ReplyDelete
  4. Banyak tawaran ya Adda shopping kat sini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul kak sue.. seronok tgk barang2 kat situ

      Delete
  5. Thank you for sharing about PG shopping and Its benefits. Its really interesting to read.

    ReplyDelete
Previous Post Next Post